FANDOM

Rakieta Tailsa – pojazd, wynalazek Milesa "Tailsa" Prowera, pojawiający się we wszystkich epizodach gry Sonic the Hedgehog 4. Jest to czerwona rakieta z żółtymi akcentami i czarnym czubkiem. Po bokach posiada logo Tailsa: dwa żółte ogony z białymi końcówkami.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

Tails w sekrecie dostarcza swoją rakietę Sonicowi do Splash Hill, aby pomóc mu w walce z Eggmanem. Kiedy jeżowi udaje się pokonać doktora w jego bazie, Eggman decyduje się wycofać na swoją kosmiczną stację. Aby go dogonić, Sonic wykorzystuje stojącą w pobliżu Rakietę Tailsa i leci w kosmos, ścigając złego naukowca.

Sonic the Hedgehog 4: Episode Metal Edytuj

Rakieta ponownie stoi samotnie w Splash Hill Zone, a wokół niej skaczą zwierzątka. Sonic spotyka tutaj Tailsa i obaj przyjaciele wykorzystują samolot Tornado, aby dostać się na sąsiedni kontynent, gdzie Doktor Eggman szykuje kolejny plan. Tuż po ich odejściu zjawia się Metal Sonic, który wykorzystuje rakietę aby gonić bohaterów.

Sonic the Hedgehog 4: Episode II Edytuj

Rakieta pojawia się krótko w drugim epizodzie Sonic the Hedgehog 4. Metal Sonic wykorzystuje rakietę do ścigania Sonica i Tailsa, doganiając ich w White Park Zone. Robot zjawia się dosiadając rakiety, po czym zeskakuje z niej aby rozpocząć walkę z Soniciem i Tailsem. Sama rakieta leci dalej przed siebie i nieznane są jej dalsze losy.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj