Być może szukałeś Rail Canyon z gry Sonic Heroes?

Rail Canyon Area (レールキャニオンエリア Rēru'kyanion Eria?) – drugi poziom w grze Tails' Skypatrol.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Rail Canyon Area to drugi poziom, położony w zalesionym kanionie przez który przebiega trasa kolejowa. Powracają tutaj liczne elementy rozgrywki zaprezentowane w Training Area. Są to m.in. wagoniki poruszające się po szynach, a także obracające się deski. Gracz może przez nie przelecieć wtedy, kiedy są nieruchome. Co jakiś czas obracają się jednak i jeśli gracz wtedy w nie wleci, to przegra. Oprócz tego wracają tutaj balony, miętowe cukierki, kolczaste kule, niebieskie słupy zmieniające kierunek ruchu, a także niebieskie panele przyspieszające. Podobnie jak w Training Area, pojawiają się tutaj także obszary w jaskiniach. W jaskiniach pojawiają się najczęściej dwie trasy do wyboru: dolna i górna. Często gracz ma możliwość zawrócenia, jeśli droga okaże się ślepym zaułkiem. Możliwe jest to dzięki odpowiedniemu ustawieniu słupów zmieniających kierunek. Poza tym niektóre przejścia można otworzyć przesuwając dźwignie.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Focke-Wulf

Bossem poziomu jest pierwszy sługa Witchcart - Focke-Wulf. Walka ma miejsce pod koniec poziomu. Pilotuje swój latający motocykl. Atakuje gracza, rzucając za siebie bomby, które można zniszczyć pierścieniem. Po uderzeniu bomba rozrzuca kilka odłamków dookoła. Aby go pokonać należy uderzyć go pierścieniem 20 razy, albo rzucić nim o ziemię 4 razy.

Przeciwnicy[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Sprite
Dorigame
Dorigame.gif
Tobikoshi Crow
Tobikoshicrow.gif
Balloon Gun
Balloongun.gif
Bee Fly
Bee Fly.gif

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Rail Canyon Area

Galeria[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]