FANDOM

Cudzy1 Pink Wisps can be somewhat harsh, but they are in fact very kind by nature. You’ll often find them near walls. Utilize the powers of the Pink Wisps to transform Sonic into the Pink Spikes so he can move around easily in all directions when on a wall. Cudzy2
Opis, Sonic Colors

Różowy Wisp (ピンクウィスプ Pinkuuisupu?, ang. Pink Wisp) – jeden z gatunków Wispów, który pojawia się w serii Sonic the Hedgehog. Po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Colors. Zapewnia transformację w Różowe Kolce.

Historia Edytuj

Sonic Colors Edytuj

W grze Sonic Colors Różowe Wispy pojawiły się po raz pierwszy. Ich planeta została porwana przez Doktora Eggmana i stała się częścią międzygwiezdnego parku w pobliżu Ziemi. Różowe Wispy i inne gatunki zostały zniewolone przez złego doktora, który chciał wykorzystać ich energię Hyper-go-on do stworzenia promienia kontroli umysłu. Wispy zostały jednak ocalone przez Sonica, któremu później pomogły wydostać się z czarnej dziury energii Hyper-go-on i zabrały go na Ziemię. Ostatecznie powróciły na swoją rodzimą planetę.

W wersji na Wii Różowe Wispy pojawiają się w Kapsułach Wispów jako power-up który pozwala skorzystać z mocy Różowych Kolców. Można je spotkać w Tropical Resort, Sweet Mountain, Starlight Carnival, Planet Wisp i Asteroid Coaster.

Sonic Generations Edytuj

W grze Sonic Generations Różowe Wispy pojawiają się w wersji na konsole/PC w pierwszym akcie Planet Wisp. Pojawiają się w Kapsułach Wispów jako power-up który pozwala skorzystać z mocy Różowych Kolców.

Team Sonic Racing Edytuj

W grze Team Sonic Racing Różowe Wispy pojawiają się jako jeden z power-upów, który można wylosować z Item Boxów. Są zarezerwowane tylko dla postaci siły, ale inne klasy mogą je pozyskać poprzez Item Box Transfer. Zapewniają moc Różowych Kolców.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Różowe Wispy mogą się nieco różnić od pozostałych Wispów. Przez swoje oczy sprawiają wrażenie złych, jednak w rzeczywistości są miłe i przyjazne dla innych. Przeważnie wolą trzymać się blisko ścian.

Wygląd Edytuj

Różowy Wisp jest Wispem, o różowym kolorze skóry. Ogólnie jest podobny do Białego Wispa, jednak zamiast czułek posiada na głowie pięć krótkich, ale bardzo ostrych kolców. Ponadto, jego oczy są podobnie do oczu Cyjanowych Wispów - przeważnie zawsze zwężonych, przez co nawet jeśli są one szczęśliwe lub rozśmieszone mogą sprawiać wrażenie złych. W rzeczywistości jednak są one bardzo miłe z natury.

Moce i umiejętności Edytuj

Osobny artykuł: Pink Spikes

Jako, że Różowe Wispy są z gatunku Wispów mogą lewitować w powietrzu do woli, co jest głównie ich metodą ruchu.

Różowe Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać, ale wiadomo że mogą przywracać Nega-Wispy do poprzedniej formy, przenosić przedmioty za pomocą lewitacji, zatrzymywać czarne dziury, oraz teleportować obiekty.

Różowe Wispy są również w stanie wejść do ciała innych osób i jeśli nie są materialne, mogą pożyczyć ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Różowy Wisp, wejdzie do niego i użyje jego Hyper-go-on, jeż przybierze postać Pink Spikes, która pozwoli mu wspinać się na ściany, sufity, oraz używać ruchu przyspieszającego podobnego do Spin Dasha.

Ponadto, Różowe Wispy potrafią połączyć swoją Moc Koloru z mocami innych Wispów, co pozwoli im na wytworzenie ogromnie silnego ataku, zwanego Final Color Blaster. Jest to ich najsilniejsza umiejętność jaką znamy.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Pink Wisp Archie Comics

Różowy Wisp w Archie Comics

Różowy Wisp pojawił się w Archie Comics w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziwiętnastym.

W komiksie Różowe Wispy i kilka innych Wispów byli ścigani przez OrbotaCubota i Egg Pawn. Na szczęście przybył Sonic, zniszczył Egg Pawn i wystraszył Orbota i Cubota, którzy natychmiast uciekli. Następnie Różowy Wisp dołączył do SonicaTailsa i Yackera, kiedy jeż decyduje się ścigać Eggmana i uratować porwane przez niego Wispy.

IDW Publishing Edytuj

Osobny artykuł: Różowy Wisp (IDW)

W komiksach IDW Publishing Różowe Wispy posiadają przeszłość taką samą jak w grach do momentu zakończenia wydarzeń z Sonic Forces. Po zakończeniu wojny Wispy nadal pomagały mieszkańcom świata Sonica.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Sprites Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Różowy Wisp ma na głowie pięć bardzo ostrych kolców.
  • Przez to, że prawie zawsze ma zwężone oczy sprawia wrażenie złego i niemiłego, chociaż taki nie jest.
  • Jest podobny do Białego Wispa.
  • Bardzo lubi przebywać blisko ścian i przeważnie się od nich nie oddala.