FANDOM

Pyramid Valley – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Green Hill.

Opis Edytuj

Pyramid Valley jest trasą o niskim poziomie trudności, dostępną od początku. Gracze zaczynają na płaskim terenie, który potem przeradza się w tor z licznymi przeszkodami które należy omijać. następna sekcja prowadzi do wielkiego korkociągu i ściany, pod która trzeba się przetoczyć. Nieco dalej położona jest sekcja z powtarzającymi się szynami. Po tym jak gracze ominą kolejny odcinek z przeszkodami, droga rozdziela się. Droga biegnąca w lewo zawiera pierścienie i Item Boxy, podczas gdy trasa po prawej stronie składa się z dwóch taśm które popychają gracza do przodu. Drogi następnie zbiegają się ze sobą i gracze będą musieli pokonać ścianę, przeszkodę, oraz przepaść. Końcowa sekcja składa się z kolejnych przeszkód, po czym droga znów rozdziela się. Tym razem droga po lewej prowadzi do korkociągu z Item Boxami, natomiast droga po prawej składa się z pierścieni i szyn zakręcających jak korkociąg. Obie trasy zbiegają się ze sobą następnie i prowadzą do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley