Cudzy1 Change forms with a Nega-Wisp for the berserker Frenzy form! Cudzy2
Miles "Tails" Prower, Sonic Colors

Purple Frenzy (パープル・フレンジー Pāpuru furenjī?), znany również jako Frenzy form – transformacja pojawiająca się w grach z serii Sonic the Hedgehog. Jest to moc koloru pochodząca z Purpurowego Wispa.

Opis Edytuj

Purple Frenzy ma postać świecącego, fioletowego potwora o demonicznym wyglądzie, który emituje z siebie złowieszczą aurę. W przypadku Sonica jego ciało zmienia się w powiększoną i wydłużoną wersję jego własnej głowy, z żółtymi oczami bez źrenic i uproszczonymi, szpiczastymi uszami. Jego pyszczek i nos zostają zastąpione przez pełną ostrych zębów paszczę, która ciągnie się nawet daleko za jego oczami. Jego kolce z tyłu głowy stają się bardziej zakrzywione. Aby osiągnąć tę formę, potrzebny jest Purpurowy Wisp, który użyczy swojej energii Hyper-go-on na krótki czas.

Purple Frenzy dysponuje potężną szczęką, która pozwala mu miażdżyć i pożerać wszystko na swojej drodze, jak na przykład dowolny pancerz robota, czy inne przeszkody których normalny Sonic nie byłby w stanie zniszczyć jednym uderzeniem. Pożerając materię, Purple Frenzy dodaje ją do swojej własnej masy i w ten sposób rośnie coraz większy z każdym ugryzieniem. Jego maksymalny rozmiar jest trzy lub cztery razy większy od wyjściowego. Po osiągnięciu maksymalnych rozmiarów Purple Frenzy potrafi także zasysać do swojej paszczy mniejsze obiekty.

Rozgrywka Edytuj

Asteroid Coaster Act 1 09

Purple Frenzy pożerający przeszkody na swojej drodze

Purple Frenzy pojawia się tylko w Sonic Colors na Wii. Aby dokonać transformacji w Purple Frenzy należy pozyskać Purpurowego Wispa. Po wybraniu Wispa gracz zmienia się w fioletowego potwora, który mknie przed siebie. Gracz może kierować jego ruchem na boki. Purple Frenzy pożera na swojej drodze wszelkie przeszkody i przeciwników. Z każdym ugryzieniem zwiększa się jego rozmiar, aż osiągnie wielkość maksymalną, po trzech gwałtownych wzrostach. Jednak im większy jest Purple Frenzy, tym wolniej się porusza. Kiedy Purple Frenzy osiąga maksymalną wielkość, gracz będzie przyciągał pobliskie pierścienie do siebie. Purple Frenzy kończy się, kiedy belka Wispów zostanie wyzerowana. Gracz może wydłużyć czas trwania Purple Frenzy poprzez zbieranie kolejnych Purpurowych Wispów.

  • Purple Frenzy to jedyna moc koloru w Sonic Colors na Wii, która nie pojawia się w Sonic Simulator.
  • Jeśli Purple Frenzy nie zje niczego od pewnego czasu, zacznie skakać i szczekać jak pies podczas poruszania się.