Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Psychic Wave (サイキックウェーブ Saikikkuu~ēbu?)Extreme Gear typu Board, pojawiająca się w serii Sonic Riders. Jest ona osobistą deską Silvera.

Opis[]

Psychic Wave jest srebrną deską Silvera. W Sonic Riders: Zero Gravity deska jest wypukła, posiada głównie srebrny środek i skrzydła z przodu oraz kilka białych akcentów z tyłu, ale po bokach jest głównie fioletowa. Z kolei w Sonic Free Riders została spłaszczona i przemalowana w czarno-srebrne kolory.

Historia[]

Sonic Riders: Zero Gravity[]

This mysterious gear is made of an unknown metal. Perhaps it came from the future along with Silver...

Psychic Wave w Sonic Riders: Zero Gravity

W Sonic Riders: Zero Gravity Psychic Wave pojawiła się po raz pierwszy. Według swojego profilu została wykonana z nieznanego materiału, który mógłby pochodzić z przyszłości. W normalnych wyścigach jest dostępna tylko dla Silvera, ale w trybie Survival Relay wszystkie postaci, z wyjątkiem Doktora Eggmana, mogą jej używać.

Przyspieszenie █ █ █ ░ ░ ░
Limit █ █ █ █ ░ ░
Siła █ █ █ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

Psychic Wave posiada także trzy Gear Part do wyboru, w które może być wyposażona.

Nazwa Ikona Opis Wymagania
Max Speed UP Max Speed UP Icon.png Zwiększa maksymalną prędkość 20 pierścieni
Air Ride Air Ride Icon.png Przekształca Psychic Wave w Extreme Gear typu Air Ride i umożliwia zdolności lotu 40 pierścieni
GP Gauge UP GP Gauge UP Icon.png Zwiększa pasek GP o 25 punktów. 70 pierścieni

Sonic Free Riders[]

Little is known about the material used to craft this gear. Perhaps Silver brought it with him from the future.

Psychic Wave w Sonic Free Riders

W grze Sonic Free Riders Psychic Wave ponownie pojawia się jako deska osobista Silvera. Wszystkie inne postaci (z wyjątkiem Doktora Eggmana i Vectora) mogą z niej jednak korzystać w trybie Relay Race. Psychic Wave posiada tutaj bardziej zrównoważone statystyki niż w Sonic Riders: Zero Gravity. Może być wyposażona w dwie Gear Part.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆

Galeria[]

Advertisement