FANDOM

Cudzy1 This world was devastated before I was born. A harsh, bleak place, where we live in eternal darkness. Life is a struggle, and people live without hope. Cudzy2
Silver the Hedgehog, Sonic the Hedgehog (2006)
Przyszłość Silvera – okres czasu położony 200 lat po czasach Sonica, w którym żyją jeż Silver oraz Doktor Eggman Nega. Z nieznanych przyczyn, na pewien czas, znalazła się tu również kotka Blaze.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Przyszłość Silvera była początkowo apokaliptyczna i prawie bezludna. Obecnie starania Silvera musiał przynieść efekty, ponieważ jeż uważa że jego czasy zmieniły się na lepsze, a nawet jest w nich weselej niż w czasach Sonica.

Lokacje Edytuj

Historia Edytuj

Bad Silver Future

Przyszłość zniszczona przez Iblisa

200 lat po czasach Sonica przyszłość jest zdewastowana na skutek uwolnienia się płomieni zagłady. Po śmierci Księżniczki Elise, która zginęła w katastrofie Egg Carriera, uwolniony został Iblis, który zniszczył znany świat i doprowadził go do ruiny.

Silver Future Demo

Zrujnowana przyszłość Silvera. Zrzut ekranu z demo Sonic the Hedgehog (2006).

W przyszłości Silver i jego przyjaciółka Blaze walczą z Iblisem w niekończącym się cyklu walk. Po każdej klęsce Iblis regeneruje się i powraca, zmuszając bohaterów do ponownej walki. Mimo wielu starań potwora nie udało się ostatecznie pokonać. Tajemniczy Mephiles the Dark ukazał Silverowi i Blaze osobę odpowiedzialną za przebudzenie Iblisa. Okazał się nią być niebieski jeż Sonic z przeszłości oddalonej o 200 lat. Silver postanowił zlikwidować jeża, aby w ten sposób zmienić przyszłość. Mimo wielu starań Iblis za każdym razem uwalniał się z duszy Elise i dewastował świat. Ostatecznie kotka Blaze postanowiła złożyć się w ofierze i przyjąć Iblisa do siebie, w ten sposób pozbywając się potwora, ale też i samej siebie. Przyszłość została zmieniona na nieco lepszą, bowiem po raz pierwszy niebo pojaśniało, a czarne chmury ustąpiły. Jednakże dopiero po pokonaniu Solarisa, który powstał z połączenia się Iblisa i Mephilesa, przyszłość została zmieniona na dobrą.

W nowej przyszłości pojawił się Doktor Eggman Nega, który szybko zaczął stwarzać nowe zagrożenie dla świata Silvera. W jednym ze swoich planów naukowiec przeniósł wyspę Onyx Island do przeszłości. Stamtąd zamierzał poprowadzić swoją operację zamiany całego świata w wielką kartę, co zniszczyłoby przyszłość Silvera. Srebrny jeż pokrzyżował ten plan naukowca, ale przyszłość została później po raz kolejny zniszczona, wskutek uwolnienia przez Eggmana ognistego potwora Ifrita. Silver podjął ostatnią podróż do przeszłości, w celu ocalenia przyszłości. Udało mu się zgładzić potwora, z pomocą kameleona Espio, oraz uwięzić Eggmana Nega w wymiarze Ifrita.

W Sonic Colors w wersji na Nintendo DS Silver podróżuje do świata Sonica i mówi, że przyszłość jest zdecydowanie lepsza od teraźniejszości. Oznacza to że srebrny jeż wykonał swoją misję.

Pochodzące ze złej wersji przyszłości Crisis City pojawia się jako jeden z poziomów w Sonic Generations. Zrujnowane miasto zostaje przeniesione do White Space na skutek działań Time Eatera. Sonic walczy tam również z Silverem.

Ciekawostki Edytuj

  • Zgodnie z angielskimi stronami poświęconymi grze Sonic the Hedgehog (2006), w przyszłości normą są moce telekinetyczne, którymi dysponuje Silver. Cywilizacje z przeszłości opisane są jako potężne i korzystające z telekinezy do przenoszenia obiektów.