Prison Hall – czwarty poziom w grze Sonic Forces oraz drugi dla Avatara. Poziom ten dzieli się tematyką z Egg Gate oraz Death Egg.

Opis Edytuj

Prison Hall to więzienie położone na Death Egg. Siły Resistance przypuszczają tu atak, który ma na celu odbicie Sonica. W trakcie szturmu bohaterowie odkrywają, że poza niebieskim jeżem więziono tu również wielu innych wrogów Imperium Eggmana. Podczas gdy Knuckles i jego siły walczą z przeciwnikiem, Avatar ma za zadanie dostać się do celi w której przetrzymywany jest Sonic. Nie jest to jednak łatwe, gdyż obszar jest pilnie strzeżony i na dodatek roboty zostały postawione w stan pełnej gotowości.

Prison Hall rozpoczyna się od biegu przez metalową trasę z licznymi ostrymi zakrętami, na których Avatar wyciąga swoją linę z hakiem i przyczepia się do barierki, aby zakręcić. Gracz może wycelować w położoną na środku trasy rampę, która zabierze go na wyżej położoną i szybsza trasę. W niektórych miejscach trzeba będzie pokonać przeciwników, aby wysunął się krążek linowy umożliwiający podciągnięcie się. W dalszych sekcjach drzwi prowadzące na wyższe piętra będą się powoli zamykać. Zaczną również pojawiać się przepaście. Gdy gracz zejdzie po biegnących w dół, okrągłych schodach rozpocznie się sekcja 2D. Poza wąskimi korytarzami, pojawiają się tu też sekcje z ruchomymi platformami. Platformy te aktywują się kiedy gracz na nich stanie, a następnie zjeżdżają w dół. Dochodzą także platformy które zapadają się pod ciężarem gracza w przepaść. Po wyjściu z tej sekcji gracz będzie musiał dobiec do głównego więzienia. Avatar będzie biec po długim korytarzy z trzema trasami. Prowadzą w różnych kierunkach. Jeśli gracz będzie odpowiednio wykonywał Quick Step, to uda mu się biec cały czas po górnych trasach. Najlepiej jest utrzymać się na najwyższej trasie, ponieważ na jej końcu znajduje się meta. Jednakże nie jest to najbezpieczniejsza trasa, ponieważ atakują na niej Aero-Chasery, strzelające wiązkami laserowymi. Na dolnych trasach pojawia się nieco więcej przestrzeni i brakuje przeciwników, ale za to można wpaść na kolce.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Nowhere to Run

Galeria Edytuj

[?
]