FANDOM

Power Rock – przedmiot pojawiający się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to zielony kamień położony na dnie jeziora pierścieni, wytwarzający pierścienie.

Opis Edytuj

Power Rock to zielony, świecący kamień. Został stworzony przez Sir Charlesa. Znajduje się w małej kapsule położonej na dnie jeziora pierścieni. Będąc w jeziorze co 24 godziny wytwarza pierścień, choć później proces tworzenia pierścieni został przyspieszony do 12 godzin. Power Rock może także służyć jako źródła zasilania w innych urządzeniach.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Warp Sonic 257

Power Rock umieszczony przez Griffa w Lower Mobius

W odcinku Warp Sonic Griff ukradł Power Rock z dna jeziora pierścieni i zabrał go ze sobą do Lower Mobius. Następnie umieścił kamień w krysztale, który zapewniał całemu podziemnemu miastu oświetlenie. Sonic, Sally i Antoine podążając jego tropem znaleźli odłamek Power Rock. Sonicowi udało się potem odzyskać Power Rock od Griffa, ale postanowił się z nim podzielić i przełamał kamień na pół. Jedną połówkę zabrał ze sobą z powrotem do Knothole, a drugą przekazał Griffowi, aby generator oświetlenia w Lower Mobius mógł działać dłużej.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria