FANDOM

Power Ring – przedmiot pojawiający się w Sonic the Hedgehog. Są to złote pierścienie stworzone przez sir Charlesa dla Sonica, który może je otrzymywać z jeziora pierścieni co 24 godziny (później proces wytwarzania pierścieni przyspieszono do 12 godzin).

Opis Edytuj

Sonic Conversion 189

Sonic wykorzystujący moc pierścienia

Pierścienie są złotymi, świecącymi obręczami o rozmiarach zbliżonych do piłki koszykowej, jeśli chodzi o ich średnicę. Nikt nie wie do końca jak działają pierścienie, z wyjątkiem ich twórcy, którym jest Sir Charles Hedgehog. Są wytwarzane w jeziorze pierścieni, przez umieszczoną na dnie maszynę zawierającą Power Rock - zielonkawy kamień energii. Pierścienie wynurzały się początkowo z jeziora co 24 godziny, a później proces ten przyspieszono do 12 godzin. Wydają się być naładowane wysoko skondensowaną energią. Jednakże ich moc nie utrzymuje się długo po tym jak zostaną wykorzystane i dość szybko się zużywają. Ponieważ pierścienie zostały zaprojektowane dla Sonica, tylko on może korzystać z ich prawdziwej mocy.

Główną właściwością pierścieni jest wypełnianie Sonica mocą - zwiększając jego siłę i szybkość. Po wyciągnięciu pierścienia Sonic otacza się złotą aurą i krążą wokół niego różne cząstęczki, po czym zostaje wystrzelony do przodu, czemu zwykle towarzyszy huk. Oprócz tego pierścienie są w stanie anulować efekty robotyzacji. Osoby zrobotyzowane po dotknięciu pierścienia odzyskują wolną wolę, choć efekt ten jest krótkotrwały. Moc pierścieni może także odbijać energię robotyzera, ale czasami aby skutecznie odbić tę energię potrzeba więcej pierścieni.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Ultra Sonic 098

Charles odzyskujący wolną wolę dzięki pierścieniowi

W odcinku Sonic Boom Sonic wykorzystał pierścień, aby zniszczyć potwora, który stanął jemu, Sally i Antoine na drodze w tunelach pod Ironlock Prison. Dzięki tej mocy Sonic, oraz Sally i Antoine którzy się go chwycili, przebił potwora na wylot. Okazało się wtedy, że był to tylko kolejny robot. W odcinku Sonic and Sally Sonic wykorzystał moc pierścienia, aby uciec z fabryki Swat-botów. Później Tails i Rotor odebrali dla niego pierścień z jeziora i włożyli do plecaka. Sonic wykorzystał potem ten pierścień podczas ratowania Sally z Robotropolis. W odcinku Ultra Sonic Sally podała zrobotyzowanemu sir Charlesowi pierścień, przywracając mu na pewien czas wolną wolę. W odcinku Sonic and the Secret Scrolls pierścień został wykorzystany przez Sonica w Madze, aby utrzymać się w tunelu wiatru znanym jako Breath of Mobius. W odcinku Sonic Racer Sonic chciał początkowo wykorzystać pierścień aby pokonać maszynę Robotnika w wyścigu, ale ostatecznie umieścił pierścień w generatorze mocy Robotropolis, aby uratować Antoine i przy okazji sabotować elektryczność w mieście. W odcinku Hooked on Sonics Antoine zabrał pierścień z jeziora pod osłoną nocy i zabrał go do Robotropolis, gdzie złożył Doktorowi Robotnikowi ofertę. Początkowo Robotnik chciał pozyskać pierścień siłą, ale Antoine zmusił go do spotkania na obrzeżach miasta. Chcąc zwabić Robotnika w pułapkę, powiedział że chce mu oddać pierścień. Jednakże plan Antoine zawiódł i Robotnik odebrał mu pierścień, który następnie umieścił w Sonic Radarze, dzięki czemu maszyna mogła śledzić i strzelać do Sonica bardzo precyzyjnie. Ostatecznie jednak Antoine wyciagnął pierścień z Radaru i podał go Sonicowi, który dzięki jego mocy uciekł przed Robotnikiem i zmusił go do zniszczenia Radaru.

Heads or Tails 098

Tails i Rotor wyciągający pierścień z jeziora

W odcinku Harmonic Sonic Sonic wykorzystał moc pierścienia aby napędzić swoim biegiem bieżnię, która zasiliła silnik rakietowy ze Sky Spy, który spadł do Knothole. Później Sonic i Rotor wykorzystali tę samą bieżnię do przygotowania elektrycznej wiązki, która zniszczyła Stealthbota szukającego Knothole. W odcinku Sonic's Nightmare Sonic podał pierścień Sally, Antoine i Bunnie, którzy byli uwięzieni w klatce Robotnika z energetycznymi kratami. Bohaterowie zderzyli pierścień z kratami, które pod wpływem silnej energii zniknęły. Później Sally, Antoine i Bunnie złapali się Sonica, który wykorzystał moc pierścienia aby razem z przyjaciółmi uciec z Island of Nimbus, która zatonęła i eksplodowała. W odcinku Warp Sonic Sonic wykorzystał pierścień do popchnięcia samochodu Griffa, w którym byli też Sally i Antoine, z dala od Ratbotów. Sonic pokazał później Griffowi pierścień, co podsunęło mu pomysł kradzieży Power Rock z Knothole. Gdy Sally oprowadzała Griffa po Knothole, pokazała mu również pierścień który wynurzył się z jeziora. W odcinku Sub-Sonic Rotor wyciągnął pierścień z plecaka Sonica, kiedy jeż był zanurzony w sadzawce, która zaczęła go wciągać. Dzięki mocy pierścienia Sonic wydostał się, a także uratował Sally, podczas gdy Rotor wyciągnął Antoine. W odcinku Sonic Past Cool Sonic wykorzystał pierścień aby utworzyć wyłom w polu siłowym, w którym Robotnik zamknął jego, oraz jego przyjaciół. Dzięki temu Sonic i Terapody mogli uciec. W odcinku Heads or Tails Tails i Rotor wyciągnęli dla Sonica pierścień z jeziora, a następnie umieścili go w plecaku jeża. Tails wyciągnął potem pierścień z plecaka i podał go Sonicowi, dzięki czemu obaj uciekli przed siłami Doktora Robotnika z Robotropolis.

Sezon drugi Edytuj

Sonic Conversion 029

Sonic i Sally wykorzystujący moc pierścienia

W odcinku Game Guy Sonic próbował wykorzystać pierścień aby zniszczyć maszynę do pinballa Doktora Robotnika, w której został uwięziony. Jednakże użycie mocy przerwało mu uderzenie flippera. Ostatecznie jednak Ari, który złapał kulę w której uwięziony był Sonic, za pomocą magnesu, umożliwił użycie mocy pierścienia. Sonic wydostał się z kuli, a następnie dzięki pierścieniowi zniszczył pułapkę Robotnika. W odcinku Sonic Conversion Sonic i Sally wykorzystali pierścień, aby uciec przed Shriekbotem z Robotropolis. Huk energii pierścienia sprawił, że Robotnik stracił również panowanie nad Shriekbotem. Później Tails wyciągnął dla Sonica z jeziora drugi pierścień i włożył mu do plecaka. Jeż podsunął ten pierścieć wujkowi Chuckowi, dzięki czemu przywrócił mu czasowo świadomość. Sonic i Sally czekali potem nad jeziorem na trzeci pierścień, którego jeż potrzebował aby dogonić zrobotyzowanego Chucka, który porwał Tailsa i Antoine. Sonic wykorzystał potem ten pierścień na Great Swamp, aby pobiec do Robotropolis i zdążyć na ratunek. W odcinku No Brainer Tails przedostał się do jeziora pierścieni i na czas odebrał pierścień, który potem Sally i Chuck podali Sonicowi trafionemu przez Memory Scrambler. Dzięki mocy pierścienia Sonic odzyskał swoje wspomnienia.

The Doomsday Project 183

Sonic wykorzystujący trzy pierścienie do zablokowania energii robotyzera

W odcinku Blast to the Past, Part 2 Sonic i Sally wykorzystali pierścień, aby dzięki jego mocy wystrzelić się z pnia drzewa w kształcie armaty w Great Forest. Udało im się wtedy dostać na pokład Destroyera - latającego statku Robotnika. W odcinku Dulcy Sonic wykorzystał jeden pierścień, aby razem z Sally dotrzeć do Dragon's Nest, zanim Robotnikowi uda się złapać Dulcy. Później Sonic wykorzystał drugi pierścień, podczas ratowania smoczycy porwanej przez Robotnika, aby uniknąć strzałów Mega Muck Unit i Swat-botów. W odcinku The Void Sonic wykorzystał pierścień aby umknąć przed portalem do Void, który zaskoczył go w Great Unknown. W odcinku Cry of the Wolf Sally podała Sonicowi pierścień, aby jeż dzięki jego mocy przekopał się pod ziemią i wytworzył trąbę powietrzną, która miała zniszczyć testowy Doomsday Pod. Później Sonic wykorzystał drugi pierścień, aby przebiec przez pole burzowych chmur, których pioruny zniszczyły Doomsday Pod. W odcinku Drood Henge Sonic wykorzystał pierścień w Drood Henge, aby uciec przed Swat-botami, które odcięły mu drogę. W odcinku Spyhog Sonic wykorzystał jeden pierścień aby uciec przed pościgiem w Robotropolis i uratować Sally, Antoine i Bunnie, którzy zostali nakryci na sabotażu konwoju paliwowego Robotnika. Później Sonic wykorzystał drugi pierścień, aby dostać się do bazy Robotnika i uratować przesłuchiwanego wujka Chucka, tworząc trąbę powietrzną, która rozrzuciła dookoła Swat-boty. W odcinku The Doomsday Project Sonic bronił się za pomocą pierścienia przed mocą robotyzera, w którym zamknął go Robotnik. Moc jednego pierścienia była jednak niewystarczająca, więc jeż dołożył dwa kolejne. Robotyzer stał się wtedy przeciążony i wystrzelił kapsułę, w której zamknięty był Sonic, z dala od Doomsday Machine.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

[?
]
Galeria

Zrzuty ekranu Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

[?
]
Galeria

Sezon drugi Edytuj

[?
]
Galeria