FANDOM

Temat tego artykułu pojawia się głównie lub wyłącznie w komiksie wydawnictwa IDW Publishing.

Pomarańczowy WispWisp pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Pewnego razu w przeszłości, Pomarańczowe Wispy i ich planeta znalazły się w obliczu zagrożenia ze strony Doktora Eggmana. Zostały wtedy ocalone przez Sonica, który zrozumiał ich język dzięki pomocy Tailsa. Później Wispy wspierały Sonica podczas jego przygód w Lost Hex. Krótko przed końcem wojny między Resistance, a Imperium Eggmana, wiele Pomarańczowych Wispów zostało przejętych przez Rougha i Tumble'a w jednym z miast.

Fallout Edytuj

W Sonic the Hedgehog #3 Sonic i Knuckles odkryli Pomarańczowe Wispy uwięzione w arsenale miasta, które przejęli Rough i Tumble. Pomarańczowe Wispy wyzwoliły się potem spod kontroli Rougha i Tumble'a, dzięki temu że przekonał je Sonic. Najemnicy zostali pokonani, a miasto wyzwolone. Pomarańczowe Wispy dołączyły do świętowania, a także obiecały trzymać się blisko mieszkańców miasta i pomagać im w obronie ich domów.

The Fate of Dr. Eggman Edytuj

W Sonic the Hedgehog #8 Pomarańczowy Wisp towarzyszył Whisper w trakcie ataku na bazę Eggmana. Zasilał jej Variable Wispon, zapewniając wybuchowe pociski. Whisper wykorzystała jego moc najpierw przy próbie wyburzenia metalowych drzwi, a później podczas walki z E-107 Thetą. Pomarańczowy Wisp stanął również w obronie Whisper, gdy ta była otoczona przez Spinnery.

The Battle for Angel Island Edytuj

W Sonic the Hedgehog #11 Pomarańczowy Wisp użyczał Whisper swojej mocy, pozwalając jej wystrzelić rakietę w głowę Master Overlorda, a później taki sam pocisk w celu wysadzenia bomb, które Rouge przyczepiła do jednego ze skrzydeł robota. Później pojawił się po zakończeniu bitwy o Anielską Wyspę, aby świętować zwycięstwo razem z Whisper.

Bonds of Friendship Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Pomarańczowy Wisp należący do Whisper pomógł jej, Tangle i Jewel w sprzątaniu Mineral Museum po ataku Babylon Rogues.

Tangle & Whisper Edytuj

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #1 Pomarańczowy Wisp bawił się z pozostałymi Wispami Whisper w Mineral Museum. Później udało mu się, z pomocą pozostałych Wispów, przekonać Whisper aby przyjęła od Tangle pomoc w tropieniu Mimica.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Pomarańczowe Wispy to bardzo emocjonalna i wrażliwa rasa Wispów, których emocje mogą się gwałtownie zmienić z dobrych w złe i na odwrót. Łatwo stają się dumne, kiedy się je chwali, ale również łatwo mogą się obrazić, kiedy się powie coś nie tak.

Wygląd Edytuj

Pomarańczowy Wisp jest Wispem o pomarańczowym kolorze skóry. Jego ciało jest w kształcie rakiety. Na głowie ma dwoje pionowo ułożonych oczu. Jego odnóża różnią się od odnóży innych Wispów tym, że są one troszkę grubsze, oraz zaokrąglone na końcach. Różnią się również się tym, że obracają się wokół jego ciała.

Moce i umiejętności Edytuj

Pomarańczowy Wisp potrafi lewitować. Jego naturalną zdolnością jest wytwarzanie i gromadzenie energii, która może być potem wykorzystana w Wisponach. Jego moc opiera się na rakiecie.