Poloy Forest (ポロイのもり Poroi no mori?) – pierwszy poziom w grze Tails Adventure.

Opis Edytuj

Poloy Forest to płonący las, położony na Cocoa Island. Jest to pierwsza lokacja na Cocoa Island, jaką zaatakowała Battle Kukku Empire. Tails był świadkiem ataku, który obudził go ze snu. Lis postanowił ruszyć, aby zatrzymać inwazję. Poloy Forest jest dosyć prostym poziomem. Pojawiają się tutaj pnie ściętych drzew. Wewnątrz większych drzew wydrążone są tunele i schody. Gracz może przechodzić po ich gałęziach. Niektóre gałęzie zapadają się, dlatego należy zachować ostrożność. W poszczególnych lokacjach wieje silny wiatr, który uniemożliwia Tailsowi lot. Nie przeszkadza natomiast w skakaniu. Innymi przeszkodami na tym poziomie są często występujące kolce. Niektóre kamienne ściany mogą być niszczone, a poszczególne kamienie blokujące drogę da się przesuwać. Po pokonaniu bossa gracz otrzymuje Remote Robot. Na poziomie można również znaleźć R. Chaos Emerald, Radio, Spark, oraz Buty szybkości. W późniejszych momentach gry, gdy gracz zdobędzie Napalm Bomb, możliwe będzie niszczenie trawiastych ścian blokujących niektóre korytarze.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Kukku Walker

Bossem Poloy Forest jest maszyna krocząca, pilotowana przez żołnierzy Kukku. Boss porusza się po polu walki. Co jakiś czas kuca i wystrzeliwuje ogień przed siebie. W dalszej części walki boss będzie mógł skakać poza arenę. Po pewnym czasie będzie lądował. Należy uważać, aby nie zostać trafionym przez lądującego robota. Kukku Walker zostaje pokonany po otrzymaniu 10 uderzeń od bomb.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Rock Throwing Combatant (Walker)
Combatant Walker
Rock Throwing Combatant (Hovercraft)
Combatant Hovercraft

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Poloy Forest

Galeria Edytuj

[?
]