FANDOM

Polowanie na jeża – siedemdziesiąty-pierwszy odcinek serialu Sonic X.

Fabuła Edytuj

Metarexy zebrały się po ostatniej, zwycięskiej bitwie z Soniciem. Dark Oak przedstawił swoim żołnierzom nowy skład dowódców. Wśród nich znaleźli się: Pale Bayleaf, Yellow Zelkova, Black Narcissus, oraz Doktor Eggman. Podczas zebrania Eggman zapewniał, że Metarexy mogą mu zostawić Sonica. Widząc reakcje pozostałych dowódców, Decoe i Bocoe podeszli do doktora i zwrócili mu uwagę, by nie przechwalał się za bardzo, ponieważ Metarexy mogą się zwrócić przeciwko niemu. Zaproponowali mu, by zachowywał się w stosunku do pozostałych dowódców jak sługa, co nie bardzo podobało się doktorowi. Po chwili zjawił się Dark Oak, chwaląc dowódców za ostatnią bitwę. Przekazał następnie informację, w którym rejonie galaktyki ukrywa się teraz Sonic. Komunikacja była tam niemożliwa z powodu zakłóceń radiowych. Sonic i jego przyjaciele byli zajęci naprawą Niebieskiego Tajfunu. Dark Oak wysłał dowódców Metarexów, by znaleźli jeża i wykończyli go. Po zakończeniu zebrania, Black Narcissus spotkał Eggmana, stojącego samotnie na środku korytarza. Dowódca Metarexów przyznał, że nigdy nie tolerował i nie będzie tolerować doktora, pamiętając co uczynił mu przy ostatnim spotkaniu. Eggman mimo wszystko spytał Black Narcissusa, jaką wizję idealnego wszechświata mają Metarexy. Doktor wiedział, że jest to coś więcej niż tylko Szmaragdy Chaosu i Planeto Jaja. Black Narcissus spytał doktora, czy jeśli ich wizje się nie pokrywają, to czy Eggman byłby w stanie wyeliminować Metarexy. Doktor postanowił zastosować się do wskazówki i wyruszył w drogę. Tymczasem na jednej z planet, Chaotix otworzyli knajpę w miejscu swojego dawnego biura. Charmy roznosił napoje, Espio pracował jako barman, a Vector grał na pianinie. Chaotix rozbili się na tej planecie, kiedy przemierzali kosmos. Vector postanowił obrać inny kierunek, aby nie płacić za lot. Wówczas Chaotix znaleźli dziwny tunel czasoprzestrzenny, którego nie było na mapie. Vector postanowił go zbadać. Kiedy Chaotix wlecieli przez portal, rzeczywistość zaczęła się wokół nich zniekształcać. Po pewnym czasie trafili do galaktyki Metarexów, rozbijając się na planecie. Otworzyli knajpę, aby zarobić na naprawę statku kosmicznego. Vector podszedł do jednego z klientów, który twierdził że nie ma czym zapłacić. Vector w końcu zmusił go do zostawienia pieniędzy. Krótko po tym w knajpie niespodziewanie zjawił się Doktor Eggman, w towarzystwie Decoe i Bocoe. Doktor szukał kogoś. Zaciekawiony Vector zamierzał mu z początku pomóc, ale po chwili ujrzał, że celem poszukiwań Eggmana jest Sonic. Eggman zamierzał rozwiesić listy gończe w przybytku Vectora. Pokazał również krokodylowi swoją odznakę dowódcy Metarexów. Decoe i Bocoe zamierzali rozwiesić plakaty, ale Vector kazał im umieścić je w mniej widocznym miejscu. Roboty przykleiły więc plakaty pod stołami. Eggman chciał się czegoś napić, ale Espio odmówił mu usługi. Doktor wstał więc i poinformował Chaotix, żeby skontaktowali się z nim, kiedy zobaczą Sonica. Vector nie zamierzał jednak pomagać przestępcom. Po tym jak Eggman wyszedł, Vector postanowił powiadomić Sonica i jego przyjaciół, którzy ukrywali się w jego knajpie. Bohaterowie zastanawiali się, jak kupią części i nie zostaną zauważeni przez Metarexy. Sonic twierdził, że jeśli będzie biegł z prędkością dźwięku, to nikt go nie dostrzeże. Knuckles przypomniał mu jednak, że muszą kupić części i zanieść je do Tailsa i Cosmo. Sonic postanowił nie robić po prostu zamieszania. Jednak Vector w końcu przekonał go, że jego plan nie zadziała przy kasie, ponieważ będzie się tam musiał zatrzymać. Bohaterowie nie wiedzieli co robić. Wreszcie Vector zaoferował im, że za darmo pójdzie dla nich zrobić zakupy. Amy podała mu listę i pieniądze na części. W trakcie zakupów Vector zauważył część, której potrzebował do naprawy swojego statku. Wybił sobie jednak z głowy myśl oszukania przyjaciół i wziął część. Kiedy stał przy kasie, jeden z Metarexów obserwował go z ukrycia, kontaktując się z Pale Bayleafem. Flota Bayleafa czekała za księżycem planety i była gotowa do ataku w każdej chwili. Bayleaf domyślił się, że Sonic i jego przyjaciele muszą ukrywać się na tej planecie. Postanowił więc na czekać, aż Niebieski Tajfun poleci, a wtedy zostanie zniszczony.

Tymczasem Doktor Eggman i jego roboty przechodzili obok Croc Canteen. Doktorowi wydawało się, że widział kogoś w oknie. Sonic ukrywał się na górnym piętrze za ścianą. Doktor kazał swoim robotom iść dalej, przedtem odwrócił się jeszcze raz na chwilę. Kiedy nie zobaczył nikogo w oknie, odetchnął z ulgą. Sonic niemal wyjrzał przez okno, ale zobaczył Bocoe, który wrócił by przyjrzeć się tajemniczej knajpie. Sonic ukrył się w ostatnim momencie, a Bocoe odszedł. Kiedy Vector powrócił z zakupami, przyjaciele jeża wyszli spod stołu. Tails i Cosmo w tym czasie martwili się o pozostałych, ponieważ długo nie wracali. Amy chciała się skontaktować z Tailsem, aby przyjechał i zabrał części, ale Chris ostrzegł ją, że Metarexy mogą monitorować ich komunikację. Vector zaproponował bohaterom, że zawiezie ich na miejsce, za darmo. Kiedy Vector szykował statek, Eggman wszedł do knajpy. Amy wściekła się, że doktor przyszedł akurat w tym momencie. Krokodyl postanowił wygonić Eggmana. Doktor przyszedł do Croc Canteen, aby świętować swoje zwycięstwo nad Soniciem. Vector kazał mu przestać się przechwalać. Eggman zaczął mówić jak Sonic musi się czuć po ostatniej porażce. Przyjaciele negatywnie komentowali zachowanie doktora, ale Sonic zaczął się z tego śmiać. Vector zrozumiał, z czym Eggman rzeczywiście przyszedł i postanowił go obsłużyć na koszt firmy. Bohaterowie nie wiedzieli czemu Vector to robi, ale Sonic nie miał nic przeciwko. Jeż uznał, że Eggman i tak rzadko wygrywa, więc ten jeden raz można mu pozwolić na świętowanie. W knajpie, Eggman zaczął narzekać na to że Metarexy nie doceniły go i zmobilizowały wszystkich dowódców, aby złapać Sonica. W końcu Eggman postanowił odejść. Vector powiedział mu, aby nigdy więcej nie wracał. Przed wyjściem doktor otrzymał od Bokkuna informację o flocie Pale Bayleafa. Doktor zaczął przeklinać Bayleafa, który podążał za nim na planetę, a następnie ogłosił, że nawet ktoś taki jak Sonic nie będzie miał szans z całą armadą. Po wyjściu doktora, Vector skrytykował jego kiepską grę aktorską. Bohaterowie nie widzieli dla siebie szansy na ucieczkę, ponieważ broń nadal była niedostępna. Sonic i Vector przejrzeli jednak plan Eggmana. Kiedy Pale Bayleaf czekał ze swoją flotą za księżycem, Vector zawiózł Sonica i jego przyjaciół na Niebieski Tajfun. Bohaterowie nie byli w stanie wykryć jak wielka jest armada Metarexów, ponieważ ich radar nie był w stanie wykrywać obiektów za księżycem. Sonic jednak zdecydował, by polecieli natychmiast po zakończeniu napraw. Spytał, czy Chaotix nie chcą się zabrać z nimi. Detektywi odmówili grzecznie, mówiąc że nie są gotowi, by umrzeć. Tymczasem Pale Bayleaf i jego flota wykryli nadlatujący Niebieski Tajfun. Cała armada skupiła swój ogień na statku i zniszczyła go. Bayleaf postanowił powiadomić Dark Oaka o zniszczeniu Sonica. Tymczasem w Croc Canteen ponownie zjawił się Eggman, który był ranny. Vector pozwolił Espio obsłużyć doktora, który zamówił sok i surowe jajko. W innej części planetu, z gruzów Niebieskiego Tajfunu wyłoniło się Crimson Egg. Decoe, Bocoe i Bokkun zaczęli naprawiać uszkodzony statek. Tak naprawdę Pale Bayleaf i jego flota zniszczyli atrapę Niebieskiego Tajfunu, pod który ukryty był statek Eggmana. Sonic i jego przyjaciele bezpiecznie opuścili planetę. Bohaterowie zastanawiali się, dlaczego żadna flota na nich nie czekała i uznali, że Eggman musiał ich okłamać. Sonic w myślach podziękował doktorowi, za jego pomoc.

Karty Edytuj

Postacie Edytuj