FANDOM

Poh-Bee (ポービー Pōbī?), znany również jako Robot Bee – badnik pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog CD. Jest robotem przypominającym pszczołę.

Opis Edytuj

Poh-Bee to robot o wyglądzie pszczoły. Występuje w dwóch odmianach. Jedna z nich lata dookoła i strzela w gracza pociskami, podobnie jak Buzzer. Druga natomiast dźwiga kolczastą kulę, którą kręci aby uderzyć gracza.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog CD Edytuj

PohBee-GF

W grze Sonic CDmożna spotkać dwa warianty Poh-Bee.

PohBee-BF

Na poziomie Wacky Workbench, Poh Bee latają w jedną i drugą stronę na wyznaczonym terenie. Kiedy gracz znajdzie się odpowiednio blisko, roboty zatrzymają się i wystrzelą w stronę postaci pocisk, lecący krzywo w dół. Następnie będą lecieć dalej i powtarzać swoje strategie. W złej przyszłości, a czasami i teraźniejszości, Poh-Bee posiadają popękany pancerz, poruszają się wolniej, oraz nie mogą strzelać pociskami.

Na poziomie Metallic Madness, Poh-Bee posiadają na swoich odwłokach dwa łańcuchy z kolczastymi kulami. Latają do przodu i do tyłu, machając przy tym swoją bronią. Obrażenia zadaje tylko kolczasta kula, a gracz może spokojnie przeskoczyć przez łańcuch i uderzyć w robota. W złej przyszłości, a czasami i teraźniejszości, ten wariant posiada dobrze zachowany pancerz, ale lata i obraca swoją bronią wolniej.

Sonic Mania Edytuj

PohBeeMania-spr

Poh-Bee powracają w grze Sonic Mania, na poziomie Metallic Madness Zone. Występują tutaj tylko roboty z kolczastymi kulami.