FANDOM

Pogo Spring, znany również jako Hop Spring (ホッピング Hoppingu?, dosł. Hopping)– elementy rozgrywki pojawiające się w grach Sonic Chaos i Sonic Triple Trouble.

Opis Edytuj

Jest to pomarańczowy spring z szarą sprężyną. Pogo Spring aktywowany jest w momencie w którym gracz na nim stanie. Wówczas Pogo Spring będzie automatycznie podskakiwać, a gracz będzie się mógł na nim przemieszczać w prawo lub w lewo. Prędkość gracza nie zwiększa się podczas ruchu. Postać może zejść z Pogo Springa poprzez zeskoczenie z niego, lub uderzenie w ścianę. Otrzymanie obrażeń również zrzuca postać z Pogo Springa i powoduje utratę pierścieni.

W Sonic Chaos Pogo Springi pojawiają się na poziomach Sleeping Egg Zone i Mecha Green Hill Zone. Pogo Springi są również potrzebne do ukończenia drugiego specjalnego poziomu. W Sonic Triple Trouble Pogo Springi znajdują się w monitorach. Można je znaleźć na poziomach Great Turquoise Zone i Meta Junglira Zone.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Spring monitor
  • W wersji Beta gry Sonic the Hedgehog 2 znajdują się niewykorzystane w ostatecznej wersji ikony monitorów z czymś co wygląda jak Pogo Spring. Może to wskazywać na to, że na pewnym etapie produkcji gry zdecydowano się na wprowadzenie Pogo Springów albo czegoś podobnego.
  • Okładka Sonic Chaos na Game Gear przedstawia Sonica używającego żółtego Pogo Springa, podczas gdy w grze pojawiają się tylko czerwone.