Pocky – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Są to nieantropomorficzne zające.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Pocky to odmiana zająca. Ma szare lub jasnoniebieskie futerko, biały brzuch oraz łapki. Jego głowa jest większa od tułowia. Posiada dwoje dużych uszu oraz duże szare oczy. Ma także biały pyszczek i dwa przednie zęby. Jego przednie łapki mają 5 palców, a tylne 3.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Przeszłość[edytuj | edytuj kod]

W przeszłości Pocky często padały ofiarą Doktora Eggmana, który porywał je do zasilania swoich robotów.

The Fate of Dr. Eggman[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog #5 Sonic i Chaotix uratowali grupę Pocky, podczas obrony górskiej wioski przed Antonami i Hoverby.

Infection[edytuj | edytuj kod]

Picky pod wpływem Metal Virusa

W Sonic the Hedgehog #13 Pocky został porwany przez Doktora Eggmana i wykorzystany w eksperymencie nad Metal Virusem. Pocky został całkowicie oblany metaliczną substancją i został natychmiastowo zrobotyzowany. Będąc w tej formie stał się bardzo agresywny i zgodnie z poleceniem doktora złapał Picky'ego, przenosząc na niego infekcję. Zachowywał się agresywnie nawet bez rozkazów od Eggmana. W Sonic the Hedgehog #14 Doktor Eggman posłużył się zarażonym Pockym, aby przyspieszyć rozwój wirusa u Ricky'ego poprzez intensywne stykanie ich ze sobą. Eksperyment okazał się skuteczny i Pocky został umieszczony z całkowicie opanowanym przez wirusa Rickym w jednej klatce.