Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Pocky – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Są to nieantropomorficzne zające.

Opis[]

Pocky to odmiana zająca. Ma szare lub jasnoniebieskie futerko, biały brzuch oraz łapki. Jego głowa jest większa od tułowia. Posiada dwoje dużych uszu oraz duże szare oczy. Ma także biały pyszczek i dwa przednie zęby. Jego przednie łapki mają 5 palców, a tylne 3.

Historia[]

Przeszłość[]

W przeszłości Pocky często padały ofiarą Doktora Eggmana, który porywał je do zasilania swoich robotów.

The Fate of Dr. Eggman[]

W Sonic the Hedgehog #5 Sonic i Chaotix uratowali grupę Pocky, podczas obrony górskiej wioski przed Antonami i Hoverby.

Infection[]

Pocky pod wpływem Metal Virusa

W Sonic the Hedgehog #13 Pocky został porwany przez Doktora Eggmana i wykorzystany w eksperymencie nad Metal Virusem. Pocky został całkowicie oblany metaliczną substancją i został natychmiastowo zrobotyzowany. Będąc w tej formie stał się bardzo agresywny i zgodnie z poleceniem doktora złapał Picky'ego, przenosząc na niego infekcję. Zachowywał się agresywnie nawet bez rozkazów od Eggmana. W Sonic the Hedgehog #14 Doktor Eggman posłużył się zarażonym Pockym, aby przyspieszyć rozwój wirusa u Ricky'ego poprzez intensywne stykanie ich ze sobą. Eksperyment okazał się skuteczny i Pocky został umieszczony z całkowicie opanowanym przez wirusa Rickym w jednej klatce.

Seasons of Chaos[]

W Sonic the Hedgehog: 30th Anniversary Special Pocky bawił się razem z innymi zwierzątkami w Mushroom Hill Zone i znalazł Szmaragd Chaosu, który przyniósł Knucklesowi. Później jednak Metal Knuckles zaatakował i Knuckles musiał ratować przed nim zwierzątka, przez co stracił szmaragd.

Advertisement