Plant Kingdom (プラントキングダム Purantokingudamu?) – pierwszy poziom w grze Sonic Rush Adventure, rozgrywający się na porośniętej bujną roślinnością wyspie na zachód od Southern Island. Można tu znaleźć zielony materiał.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się na piaszczystym wybrzeżu, po czym przechodzi w gęsty las. Znajduje się tu mnóstwo zieleni i roślin, które pełnią różną funkcję. Pojawiają się dwa rodzaje grzybów: pomarańczowe i różowe, które odbijają postać w górę, jak trampoliny. Pomarańczowe grzyby wyrastają z ziemi pionowo, podczas gdy różowe wyrastają ze ścian i są ułożone po skosie. Można tu też spotkać zielone łodygi, które działają jak rurociągi, transportujące postać do innych części poziomu. Innym rodzajem rośliny, która się tu pojawia jest wielkie drzewo z pojedynczą gałęzią, przypominającą dłoń. Drzewo może złapać gracza i wyrzucić go w górę, pozwalając na osiągnięcie wyżej położonych obszarów. Funkcję szyn pełnią zielone łodygi. Poza tym pojawia się tu kilka, głównie w akcie drugim, podwodnych obszarów. Akt 1 posiada unikalną trójwymiarową sekcję. pojawiającą się pod koniec. Postać jedzie wzdłuż trzech szyn. Może pomiędzy nimi przeskakiwać i unikać przeszkód, w postaci różowych bomb zadających obrażenia.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Ghost Rex

Bossem poziomu jest Ghost Rex - mechaniczny tyranozaur. Podczas walki gracz porusza się po wąskim klifie. Ghost Rex będzie atakował postać, próbując ją ugryźć albo przygnieść swoją. Należy uderzać go w głowę. Po otrzymaniu połowy uderzeń, Ghost Rex zniszczy podłoże i razem z graczem spadnie do podziemnej jaskini. Toczy się tam reszta walki.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Triceratank
Triceratank sprite
Ptera
Ptera sprite
Nienazwany przeciwnik
Pirania sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Plant Kingdom - Akt 1
Plant Kingdom - Akt 2

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]