Plant Kingdom (プラントキングダム Purantokingudamu?) – pierwszy poziom w grze Sonic Rush Adventure, rozgrywający się na porośniętej bujną roślinnością wyspie na zachód od Southern Island. Można tu znaleźć zielony materiał.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Poziom rozpoczyna się na piaszczystym wybrzeżu, po czym przechodzi w gęsty las. Znajduje się tu mnóstwo zieleni i roślin, które pełnią różną funkcję. Pojawiają się dwa rodzaje grzybów: pomarańczowe i różowe, które odbijają postać w górę, jak trampoliny. Pomarańczowe grzyby wyrastają z ziemi pionowo, podczas gdy różowe wyrastają ze ścian i są ułożone po skosie. Można tu też spotkać zielone łodygi, które działają jak rurociągi, transportujące postać do innych części poziomu. Innym rodzajem rośliny, która się tu pojawia jest wielkie drzewo z pojedynczą gałęzią, przypominającą dłoń. Drzewo może złapać gracza i wyrzucić go w górę, pozwalając na osiągnięcie wyżej położonych obszarów. Funkcję szyn pełnią zielone łodygi. Poza tym pojawia się tu kilka, głównie w akcie drugim, podwodnych obszarów. Akt 1 posiada unikalną trójwymiarową sekcję. pojawiającą się pod koniec. Postać jedzie wzdłuż trzech szyn. Może pomiędzy nimi przeskakiwać i unikać przeszkód, w postaci różowych bomb zadających obrażenia.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Ghost Rex

Bossem poziomu jest Ghost Rex - mechaniczny tyranozaur. Podczas walki gracz porusza się po wąskim klifie. Ghost Rex będzie atakował postać, próbując ją ugryźć albo przygnieść swoją. Należy uderzać go w głowę. Po otrzymaniu połowy uderzeń, Ghost Rex zniszczy podłoże i razem z graczem spadnie do podziemnej jaskini. Toczy się tam reszta walki.

Przeciwnicy[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Sprite
Triceratank
Triceratank sprite.png
Ptera
Ptera sprite.png
Nienazwany przeciwnik
Pirania sprite.png

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Plant Kingdom - Akt 1
Plant Kingdom - Akt 2

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Akt 1[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 2[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]