Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Pinnacle Peaks – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Sky Sanctuary.

Opis[]

Pinnacle Peaks jest trasą o średnim poziomie trudności, odblokowywaną od trzeciego tieru (po zdobyciu 500 trofeów).

Gracze zbiegają najpierw z pochyłego wzniesienia na zakręcającą trasę z szynami, licznymi przeszkodami, oraz potrójnymi panelami przyspieszającymi. Za tą sekcją trasa rozdziela się w trzy kierunki: dwa pasy biegną środkiem i prowadzą na wzniesienie, które potem łączy się z bocznymi pojedynczymi pasami w jedną drogę. Każda z tych tras posiada odcinek z szynami, przy czym trasa pośrodku zawiera dodatkowo panele przyspieszające, podczas gdy boczne posiadają pudła z przedmiotami. Po tym jak trasy się łączą gracze znów będą biec przez odcinek z przeszkodami, przecinany także dwa razy przez krótkie dystanse z szynami. Po pokonaniu drugiego zestawu gracze będą mogli skorzystać z potrójnych paneli przyspieszających, po czym trasa prowadzi do wielkiej pętli. Po pokonaniu pętli gracze po raz ostatni jadą na szynach na końcowy odcinek z przeszkodami i pojedynczymi panelami przyspieszającymi, który prowadzi do mety.

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Mortar Canyon
Advertisement