Cudzy1.png Prayers - Sadness - Rage - Hatred - Joy - Pleasure - Wishes - The seven hearts that make up the stories. These are the seven World Rings that bind these pages together. Cudzy2.png
Erazor Djinn, Sonic and the Secret Rings

Pierścienie Świata (ang. World Rings) (世界リング Sekai Ringu?) – siedem pierścieni pojawiających się w grze Sonic and the Secret Rings. Są to swego rodzaju Szmaragdy Chaosu ze świata Arabskich Nocy. Posiadają podobne właściwości, pozwalające im przyznawać super transformacje, a także umacniać różne stworzenia. Każdy pierścień odpowiada innej właściwości, na którą składają się wszystkie opowieści.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Siedem Pierścieni Świata łączy ze sobą wszystkie historie świata Arabskich Nocy. Niewielu mieszkańców tego świata wie o ich istnieniu, a jeszcze mniejsza część potrafi się nimi posługiwać (nie mogą ich nawet dotknąć). Każdy Pierścień Świat przepełniony jest potężną mocą, która nawet w niewielkiej ilości potrafi wpłynąć na właściciela.

Niektóre pierścienie, jak np. jasnoniebieski pierścień, posiada indywidualną umiejętność poskramiania sztormów na morzu. Poza tym wszystkie siedem pierścieni potrafi otworzyć wrota do Night Palace.

Kiedy wszystkie Pierścienie Świata zostaną zebrane może być wykorzystana ich pełna moc. Sonic obawiał się że ich energia mogłaby otworzyć bramy Piekła. Ten kto zbierze wszystkie pierścienie będzie musiał poświęcić swoje życie, aby wykorzystać ich moc. Jednakże można obejść to w inny sposób: złożyć w ofierze inną osobę i zyskać moc pierścieni. Erazor Djinn mógł dzięki nim transformować się w Alf Layla wa-Layla, a Sonic w Darkspine Sonica.

Następujące kolory pierścieni odpowiadają następującym emocjom:

  • Ciemnoniebieski – modlitwy/nadzieja
  • Jasnoniebieski – rozkosz
  • Czerwony – gniew
  • Zielony – nienawiść
  • Żółty – radość
  • Biały – życzenia/pożądanie
  • Fioletowy – smutek

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sonic and the Secret Rings[edytuj | edytuj kod]

W Sonic and the Secret Rings Sonic i Shahra zbierali Pierścienie Świata, aby nie wpadły w ręce Erazor Djinna. Jeden z pierścieni posiadał na początku gry Sindbad, ale stracił go po tym jak został porwany. Kiedy wszystkie pierścienie zostały zebrane Erazor przekonał Shahrę do oddania mu siedmiu pierścieni. Następnie zamierzał złożyć Sonica w ofierze, aby wykorzystać ich potęgę. Jednakże przypadkowo zabił Shahrę, która zasłoniła jeża. Mimo tego udało mu się poskromić moc pierścieni i przemienić się w Alf Layla wa-Layla. Erazor chciał napisać nową wersję Arabskich Nocy. Sonic powstrzymał go jednak, ponieważ absorbował pierścień gniewu, nienawiści i smutku i zmienił się w Darkspine Sonica. Po tym jak Erazor został pokonany, pierścienie zostały rozrzucone po Arabskich Nocach, aby podtrzymywać strony opowieści.

Sonic and the Black Knight[edytuj | edytuj kod]

W Sonic and the Black Knight Pierścienie Świata mogą być odblokowane po ukończeniu dodatkowych poziomów Legacy. Po odblokowaniu można je kupić za odpowiednią ilość punktów ID. Po zakupie wszystkich pierścieni odblokowany zostanie cover piosenki Seven Rings in Hand w wykonaniu zespołu Crush 40.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Szkice koncepcyjne[edytuj | edytuj kod]

Artwork[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

[?
]
Galeria