Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Pierścień Shahry – pierścień pojawiający się w grze Sonic and the Secret Rings. Służy do przywoływania przez Shahra, dżina spełniającego życzenia.

Opis[]

Pierścień Shahry to złoty pierścień ze zdobieniami. Gdy zostanie potarty, przywołana zostaje Shahra, której rolą jest spełniać nieskończoną ilość życzeń posiadacza. Jednakże życzenia te nie są aż tak potężne jak w przypadku dżina lampy. W przypadku śmierci Shahry pierścień zostaje złamany.

Historia[]

Shahra przekazuje Sonicowi jej pierścień

W grze Sonic and the Secret Rings Sonic założył pierścień na swój palec kiedy spotkał Shahrę po raz pierwszy i otrzymał od niej prośbę, aby to uczynić. Jego pierwszym życzeniem było pojawienie się góry chusteczek na jego katar. Zaraz potem poprosił o przeniesienie do świata Arabskich Nocy. Podczas starcia z Ifrit Golemem Sonic poprosił Shahrę o jej moc i otrzymał zdolność do wykonywania Time Break. Po powrocie do Ali Baby Sonic poprosił Shahrę o latający dywan, dzięki któremu dostali się do Levitated Ruin. Gdy w Night Palace Shahra została zabita przez Erazor Djinna, jej pierścień na palcu Sonica pękł. Został potem naprawiony, gdy Sonic kazał Erazor Djinnowi przywrócić Shahrę do życia.

Galeria[]

Ciekawostki[]

Advertisement