FANDOM

Phantom MagicianPhantom Heavy, transformacja Heavy Magician, pojawiająca się w grze Sonic Mania.

Historia Edytuj

Po nieudanych próbach powstrzymania Sonica, Tailsa i Knucklesa w Mirage Saloon Zone, Heavy Magician wycofała się do głównej bazy w Titanic Monarch Zone, gdzie wraz z innymi robotami oczekiwała na dalsze rozkazy. Gdy bohaterowie zbliżyli się, a następnie dostali do bazy, w wyniku mocy Phantom Ruby roboty, w tym Magician, zamieniły się w swoje wersje Phantom. Pomagały Eggmanowi w czasie jego walki. Phantom Magician walczyła z bohaterami, lecz nie udało jej się ich pokonać.

Jej dalsze losy są nieznane, prawdopodobnie została zniszczona wraz z Titanic Monarch.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

HeavyMagician-sprite
W swojej formie Phantom, Heavy Magician nie przeszła żadnych zmian w wyglądzie. Ma na sobie żółty frak z czerwoną muszką oraz dwoma guzikami o wyglądzie zderzaków. Na głowie ma żółty cylinder, a na rękach białe rękawice.

Moce i umiejętności Edytuj

Phantom Magician potrafi latać. Ma także do swojej dyspozycji trzy szare kubki, w których może się ukrywać lub strzelać z nich laserem.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Phantom Egg

Phantom Magician jest jedynie częścią większej walki z Phantom Eggiem, finałowym bossem gry Sonic Mania. Gracz walczy z nią po przetransportowaniu przez Eggmana za pomocą dłoni z Phantom Ruby. Magician jest trzecia w kolejności i pojawia się co każde cztery wykonania tego ruchu.

Walka rozgrywa się na małej, płaskiej arenie. Na początku pojawiają się trzy szare kubki. Nie zadają one graczowi obrażeń. Następnie kubki zaczynają się przesuwać, mieszając się i zmieniając kolejność. Po parunastu ruchach kubki podnoszą się. Pod jednym z nich znajduje się Phantom Magician, zaś z dwóch pozostałych po chwili wystrzeli wiązka energii.

Gracz nie musi pokonywać ani uderzać robota, lecz może to zrobić. Po podniesieniu się kubków, Magician nie atakuje gracza bezpośrednio. Walka jest krótka, gdyż gracz wraca na główną arenę już po opuszczeniu się kubków po pierwszym ataku.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Ruby Illusions

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Phantom Magician jest jedyną z Phantom Heavies, której fizyczny wygląd nie uległ zmianie.