FANDOM

Park strachu Eggmana – lokacja pojawiająca się w serialu anime Sonic X. Jest to park strachu położony na Szmaragdowym Wybrzeżu.

Opis Edytuj

Park strachu Eggmana to, jak sama nazwa wskazuje, park rozrywki zaprojektowany przez samego Doktora Eggmana. Park składał się z różnych atrakcji wzorowanych na upodobaniach Eggmana. Wiele atrakcji zawierało twarz Eggmana przedstawioną np. na głowie faraona, albo na parodii Statuy Wolności. Z innych atrakcji można było zauważyć metalową kolejkę, głowę rekina, a także rusztowanie z czymś w rodzaju cukierka na szczycie.

Historia Edytuj

Saga nowego świata Edytuj

W odcinku Ostatni kurort Doktor Eggman zaatakował Hotel de Blanc na Szmaragdowym Wybrzeżu i wysłał swoje E-39 Quizony do zburzenia ośrodka. Na gruzach Hotelu de Blanc zaczął powstawać nowy park strachu. Eggman zarządzał budową. Ostatecznie Sonic przerwał budowę, niszcząc Quizony, a Amy pomogła w przepędzeniu doktora.

Ciekawostki Edytuj

  • Park strachu Eggmana może być pewną formą Eggmanlandu - wymarzonego miasta Doktora Eggmana, które zawiera również elementy parku rozrywki.