FANDOM

Pachacamac (パチャカマ Pachakama?) – przywódca Klanu Knucklesa, ojciec Tikal. 4000 lat temu panował na obszarze znanym obecnie jako Mistyczne Ruiny.

Historia Edytuj

Panowanie Edytuj

Tikal vs Pachacamac ep 32

Pachacamac i jego wojownicy atakują Ołtarz Szmaragdów

Pachacamac wprowadził swój klan kolczatek w serię licznych konfliktów zbrojnych, w których posunął się grabieży i ataków na niewinnych. Aby pokonać konkurencyjne plemię najeźdźców, Pachacamac postanowił zdobyć znajdujące się na Ołtarzu Szmaragdów Szmaragdy Chaosu. W trakcie próby napotkał opór ze strony swojej córki, Tikal, która chciała go przekonać do odwołania decyzji. Jednak Pachacamac i jego wojownicy wkrótce zaatakowali ołtarz, po drodze ciężko raniąc Tikal i towarzyszące jej Chao. Doprowadzili w ten sposób do gniewu strażnika Chao, Chaosa. Chaos wykorzystał moc szmaragdów to transformacji w Perfect Chaosa. Wydarzenie to zakończyło się śmiercią Pachacamaca i wielu innych członków jego plemienia.

Następstwa Edytuj

Tikal udało się zatrzymać Perfect Chaosa i zamknąć go razem ze swoim ciałem wewnątrz Głównego Szmaragdu. Ogrom zniszczeń pozostawionych przez potwora doprowadził do rozpadu plemienia kolczatek. Ci, którzy przeżyli, znaleźli schronienie na latającej Anielskiej Wyspie. Kolejne pokolenia kolczatek strzegły Głównego Szmaragdu, aby nie wydostał się z niego Chaos. Stopniowo rasa ta zaczęła zanikać, aż pozostawiła po sobie ostatniego przedstawiciela: Knucklesa.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Pachacamac był bezwzględnym przywódcą, surowym zarówno dla swoich wojowników, jak i najbliższej rodziny. Swoją córkę obdarzał niewielką miłością i nie zawahał się zagrozić jej życiu, wydając swoim wojownikom rozkaz do ataku. Pachacamac pragnął potęgi, chcąc zdobyć Szmaragdy Chaosu pod pretekstem działania dla dobra swojego klanu.

Wygląd Edytuj

Pachacamac jest ciemnobrązową kolczatką. Na jego głowie znajdują się jasne barwy wojenne. Posiada białe brwi i szeroką brodę. Jego oczy są fioletowe. Pachacamac nosił na szyi wisiorek z piór, a do rąk było podczepionych kilka ozdób z piórami. Jak każda kolczatka nosił białe rękawice z dwoma kolcami. Główną częścią ubioru był zdobiony strój we wzorki. Na nogach nosił również sandały. Bronią Pachacamaca była włócznia.

Moce i umiejętności Edytuj

Pachacamac był szanowanym wojownikiem swojego plemienia, a także zdolnym wojskowym dowódcą.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj