An eerie course around the grounds of the notorious Curien Mansion. Enjoy a micro-tour of the mansion's interior before taking in the surrounding graveyards and the old church. Hey! Who left those headstones there?!

Opis trasy

Outer Forest – druga trasa Pucharu Graffiti w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Położona jest w Curien Mansion znanym z serii The House of the Dead.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Mapa trasy

Outer Forest położona jest na obrzeżach nawiedzonego domu. Wyścig rozpoczyna się od skrętu w prawo. Po przejechaniu pod mostem, trasa zakręca przez długi czas w lewo. Po wykonaniu zakrętu zawodnicy muszą przejechać obok fontanny na środku placu. Są tu do wyboru dwie drogi, zbiegające się w jedną, biegnącą prosto do katedry. W katedrze należy uważać na krzątające się zombie. Na końcu budynku znajduje się rampa, z której zawodnicy wyskakują, a następnie wybijają witraż. Gracze lądują na dalszej części trasy, która biegnie do lasu. Pojawiają się tu kolejne przeszkody w postaci zombie. Trasa zakręca lekko w lewo, po czym pojawia się rozwidlenie. Trasa po prawej jest dłuższa i bardziej kręta. Trasa po lewej jest początkowo zablokowana, ale barierki można łatwo zniszczyć wjeżdżając w nie. Las jest tu gęstszy, ale nie przeszkadza to w jeździe. Trasa jest bowiem łatwiejsza i stanowi skrót. Kończy się stromym klifem, z którego gracze wyskakują z powrotem na główną trasę. Pod koniec pojawia się zakręt w lewo, prowadzący prosto do mety. W wersji na Nintendo DS trasa jest taka sama.

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Muzyka z tras wyścigowych zlokalizowanych w Curien Mansion zmienia się. Domyślnie jest to utwór Theme of Magician, ale gracz może dokupić w sklepie kolejne utwory. Będą one się zmieniały automatycznie, lub po wyborze gracza.

Konsole/PC[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Theme of the Magician
Hope With Doubt
Restoration of Terror
Aura of Dread
Into the Dark

Nintendo DS[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Theme of the Magician
Hope With Doubt
Restoration of Terror

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Konsole/PC[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Nintendo DS[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]