Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Orchardville – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to wioska na świecie Sonica.

Opis[]

Orchardville to dość duża wioska z własnym sadem. Niektóre drzewa są jednak pozbawione liści, co nadaje temu miejscu upiorną atmosferę.

Historia[]

All or Nothing[]

Silver i Whisper walczący z Zorem w Orchardville

W Sonic the Hedgehog #25 Zor przybył do Orchardville, gdzie przejął kontrolę nad armią Zombotów, które nasyłał na ocalałych mieszkańców. W Sonic the Hedgehog #26 Silver i Whisper przybyli do Orchardville przez portal i znaleźli Zora przelatującego na mechanicznej sowie. Whisper nie mogła w niego wycelować, dlatego Silver podleciał bliżej i złapał go, domagając się Szmaragdu Chaosu. Zor jednak szybko wyrwał się z psychokinezy Silvera i zaczął go atakować swoimi klonami. W Sonic the Hedgehog #28 Silver i Whisper pokonali Zora oraz zniszczyli jego maszynę. Po odzyskaniu Szmaragdu Chaosu udali się z powrotem na Angel Island, podczas gdy Zor został sam w tłumie Zombotów, akceptując swój los z ochotą.

Out of the Blue[]

W Sonic the Hedgehog #30 mieszkańcy Orchardville szukali Zora, po tym jak Metal Virus został zniszczony. Zeti ukrywał się przed ich wzrokiem, czerpiąc radość z bycia całkowicie samotnym i otoczonym przez niebezpieczeństwo.

Zeti Hunt[]

W Sonic the Hedgehog #41 Deadly Six zaatakowali Orchardville w ramach dywersji. Dwóch żołnierzy Restoration postanowili poinformować Jewel o tym ataku, aby zapobiec następnemu.

Advertisement