FANDOM

Temat tego artykułu pojawia się głównie lub wyłącznie w serii Sonic Boom.
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Orbot (オーボット Ōrubotto?) – robot stworzony przez Doktora Eggmana i ostatni model z serii Orbot. Razem z Cubotem jest asystentem złego naukowca. Towarzyszy Eggmanowi w wykonywaniu wielu różnych operacji, mających na celu pokonać Team Sonic i podbić świat.

Historia Edytuj

Gry Edytuj

Sonic Boom: Fire & Ice Edytuj

Orbot i Cubot Fire Ice

Orbot i Cubot w Sonic Boom: Fire & Ice

Orbot i Cubot obawiali się, że nowy robot Eggmana, D-Fekt, zajmie ich miejsce. Robot okazał się jednak klapą, więc Orbot i Cubot przestali się martwić. Pod koniec gry udali się z Eggmanem do kopalni Ragnium w Ragna Rock. Doktor kazał im tam zatrzymać Team Sonic, ale zanim przystąpili do działania, D-Fekt zaprezentował swoje zdolności bojowe. Orbot i Cubot nie pojawi się potem w grze, ale najpewniej uciekli razem z Eggmanem.

Serial Edytuj

Przeszłość Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Orbot jest spokojny i wyrafinowany. Jest nieco mądrzejszy i bardziej zaradny od Cubota. Orbot został zaprojektowany jako lojalny robot, ale w rzeczywistości wykonuje wszelkie rozkazy ze strachu przed swoim programem. Orbot jest szczery do bólu i lubi sobie szydzić i żartować z Eggmana, chociaż nie robi tego dosłownie. W przeciwieństwie do swojego stwórcy, Orbot preferuje bardziej wyszukane i strategiczne sposoby podbijania świata. Jest także sarkastyczny i zarozumiały, co pokazuje podczas konfrontacji z nastawieniem Eggmana, albo podczas oceniania jego planów. Mimo tego. Orbot jest bezmyślnym sługą doktora. Nawet gdyby mógł wybrać wolność, to przytłoczyłyby go możliwości dbania o własne życie. Prawdopodobnie Orbot cierpi na tzw. syndrom bot-holski (wzorowanym na syndromie sztokholmskim), który sprawia. że zgadza się ze wszystkimi słowami Eggmana.

Wygląd Edytuj

Orbot jest małym, kulistym robotem. Ma prostą budowę ciała: głowę, która jest główną częścią kuli oraz zaokrągloną podstawkę. Obie części są połączone ze sobą metalowymi prętami i mniejszymi kulkami. Całość po złożeniu stanowi jedną kulę. Orbot posaida cyjanowe oczy i usta, a także czarno-czerwony pancerz.

Moce i umiejętności Edytuj

Orbot potrafi przybrać postać kuli, tj. schować wszystkie swoje elementy pomiędzy głowę i podstawkę. Jest również na tyle szybki, aby dogonić Egg Mobile. Usta Orbota mogą służyć za niszczarkę, albo sokowirówkę. W jego oczy wmontowane są projektor i latarka. Z tyłu posiada przycisk, który może wykasować jego wspomnienia z całego dnia. Jeśli u Orbota wystąpi błąd, można przycisnąć dwoje jego oczu naraz, aby go zresetować. Orbot jest połączony z kwaterą Eggmana na wyspie, skąd może w dowolnym momencie pobierać informacje. Orbot jest również zasilany przez kwaterę i posiada tam swój wyłącznik. Jednak w przeciwieństwie do innych robotów, Orbot posiada także własny zapas energii.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj