FANDOM

Omnitempus (ハングオン Hanguon?), znany również jako Omnipotence (オムニボテンス Omunibotensu?) w grze Sonic RidersExtreme Gear typu Bike w grze Sonic Riders, który w grach Sonic Riders: Zero Gravity i Sonic Free Riders został przerobiony na typ Board. Zapewnia umiejętności wszystkich typów postaci: szybkiego, latającego i potężnego.

Opis Edytuj

W grze Sonic Riders Omnitempus był biało-niebieskim motocyklem z wiertłem z przodu. W Sonic Riders: Zero Gravity został przerobiony na wypukłą, niebieską deskę z białymi akcentami. Z kolei w Sonic Free Riders Omnitempus jest niebiesko-szarą deską z żółtymi akcentami.

Historia Edytuj

Sonic Riders Edytuj

Cudzy1 Super Gear. All skills granted to character. Cudzy2
Opis, Sonic Riders
Omnipotence

Omnipotence w Sonic Riders

Omnipotence po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Riders jako typ Bike. Można go zakupić w sklepie za 5000 pierścieni po ukończeniu historii Hero. Omnitempus posiada niskie statystyki, ze słabym przyspieszeniem i maksymalną prędkością, oraz bardzo słabą siłą i skręcaniem. Zapewnia jednak zdolności wszystkich typów postaci w grze: pozwala jeździć po szynach, latać przez pierścienie przyspieszające i niszczyć przeszkody na drodze. Nie pozyskuje jednak paliwa za wykonywanie tych czynności, w odróżnieniu od innych Extreme Gear w grze.

Przyspieszenie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Riders: Zero Gravity Edytuj

Cudzy1 A balanced gear able to use all basic skills. Timing the gear change is the key to mastery. Cudzy2
Opis, Sonic Riders: Zero Gravity
Omnitempus ZG

Omnitempus w Sonic Riders: Zero Gravity

W Sonic Riders: Zero Gravity Omnitempus powrócił jako typ Board. Może być zakupiony w sklepie za 2800 pierścieni. Posiada średnie statystyki przyspieszenia, skręcania i siły, ale dość dobrą maksymalną prędkość. W odróżnieniu od poprzedniej części, gracz może korzystać tylko z jednej umiejętności oferowanej przez Omnitempus w danym czasie, w zależności od aktywnej Gear Part. Gear Part można zmieniać w trakcie rozgrywki płacąc zdobytymi pierścieniami. Dodatkowo Omnitempus zyskuje jedynie 70% Gravity Points jakie gracz pozyskuje.

Przyspieszenie █ █ █ ░ ░ ░
Limit █ █ █ █ ░ ░
Siła █ █ █ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

Omnitempus posiada trzy Gear Part do wyboru, które może aktywować. Jedna z nich pozwala na na jazdę po szynach., druga na transformację typ Air Ride, a trzecia w typ Bike.

Nazwa Ikona Opis Wymagania
Grind Grind Icon Umożliwia jazdę po szynach w przeznaczonych do tego strefach. 20 pierścieni
Air Ride Air Ride Icon Przekształca Omnitempus w Extreme Gear typu Air Ride i umożliwia zdolności lotu 50 pierścieni
Bike Bike Icon Przekształca Omnitempus w Extreme Gear typu Bike i umożliwia przebijanie się przez przeszkody bez tracenia prędkości 70 pierścieni

Sonic Free Riders Edytuj

Cudzy1 This all-powerful gear packs the Grind, Air Ride, and Power skills into a single model. Cudzy2
Opis, Sonic Free Riders
Omnitempus FR

Omnitempus w Sonic Free Riders

W grze Sonic Free Riders Omnitempus może być kupiony w sklepie za 1500 pierścieni. Posiada ponwonie niskie statystyki przyspieszenia, skręcania i siły, oraz bardzo słabą prędkość maksymalną. Funkcjonuje jednak podobnie jak w Sonic Riders, umożliwiając jazdę po szynach, latanie przez pierścienie przyspieszające i niszczenie przeszkód na drodze. W dalszym ciągu nie pozwala również odzyskiwać paliwa z wykorzystywania tych zdolnności, a paliwo odzyskiwane z trików jest zmniejszonne o połowę. Dodatkowo nie może być wyposażony w żadną Gear Part.

Przyspieszenie █ █ ░ ░ ░ ░
Limit █ ░ ░ ░ ░ ░
Siła █ █ ░ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ ░ ░ ░ ░

W innych mediach Edytuj

IDW Publishing Edytuj

W komiksach IDW Publishing Omnipotence pojawiło się w wersji z gry Sonic Riders, jako osobisty Extreme Gear Mimica.

Galeria Edytuj