FANDOM

Okręt wojenny Yellow Zelkovy (イェロー・ぜルコヴアの戦艦 I~erō ze rukovua no senkan?) – statek kosmiczny pojawiający się w serialu Sonic X. Jest to okręt, którego właścicielem jest Yellow Zelkova.

Opis Edytuj

Jest to żółty statek kosmiczny klasy ciężkiej. Kształtem przypomina Scarship, wliczając w to szpikulce na dziobie, oraz wiertła na silnikach odrzutowych. Wyposażony jest w przestrzenne działka laserowe, oraz silne osłony.

Dane:

  • Długość: 205 m
  • Waga: 212700 t

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

W odcinku Misja - dobrana para Yellow Zelkova otrzymał na swoim statku wiadomość o śmierci Red Pine'a. Później zarządził, by okręt był w pełnej gotowości do wyruszenia. W odcinku Terror na Tajfunie okręt wojenny był częścią floty Metarexów, która zaatakowała Niebieski Tajfun. Okręt wojenny wystrzelił salwę ognia, która miała zniszczyć statki broniące Niebieski Tajfun, ale więcej strat poniosły przy tym Satelity. Później okręt wojenny skoncentrował swoje osłony na dziobie i przetrwał uderzenie fali plazmowej, którą wyzwoliła załoga Niebieskiego Tajfunu. W odcinku Polowanie na jeża okręt wojenny przyleciał na stację, na której odbywało się zebranie dowódców Metarexów. Po śmierci Yellow Zelkovy został najprawdopodobniej porzucony, ponieważ nie wziął udziału w ostatecznej bitwie między Metarexami, a załogą Niebieskiego Tajfunu.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria