FANDOM

Okręt wojenny Dark Oaka (ダーク・オークの戦艦 Dāku ōku no senkan?) – statek kosmiczny pojawiający się w serialu Sonic X. Jest to okręt, którego właścicielem jest Dark Oak.

Opis Edytuj

Jest to srebrny statek kosmiczny klasy ciężkiej. Jest większy od innych okrętów Metarexów, gdyż składa się z dwóch bocznych segmentów przypominających Scarship, wliczając w to szpikulce na dziobach, oraz wiertła na silnikach odrzutowych. Centralny blok statku posiada wiele zielonych soczewek, pozwalających obserwować pole bitwy. Od tego segmentu w dół biegnie także długi metalowy kolec. Okręt wojenny posiada wiele pomieszczeń i korytarzy, w tym więzienie, pokój z fotelem dla Dark Oaka, oraz centralny blok z wielki drzewem. Statek wyposażony jest w działka laserowe.

Dane:

  • Długość: 205 m
  • Waga: 212700 t

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

W odcinku Statek zagłady Dark Oak wydał z pokładu swojego statku rozkaz dla Scarshipa, aby zniszczył Niebieski Tajfun i Crimson Egg. Później otrzymał wiadomość o zniszczeniu Scarshipa. W odcinku Podziemny sekret Dark Oak przebywał na pokładzie swojego statku, gdzie dowiedział się o tym że Sonic i Eggman połknęli jego przynętę, która miała ich zwabić na Stację Metarexów. W odcinku Sonic kontra Shadow Dark Oak obserwował ze swojego statku z bezpiecznej odległości Niebieski Tajfun odlatujący poza zasięg czarnej dziury, która powstała w miejscu Stacji Metarexów. W odcinku Krytyczna sytuacja Pale Bayleaf, Black Narcissus i Yellow Zelkova przybyli na statek Dark Oaka, aby ubiegać się o jego zgodę na wyruszenie do walki z załogą Niebieskiego Tajfunu. Dark Oak zdecydował się wyznaczyć Yellow Zelkovę do tego zadania. W odcinku Cosmo i konspiracja okręt wojenny Dark Oaka zaatakował Niebieski Tajfun, kradnąc z niego ostatni Szmaragd Chaosu. Dark Oak ujawnił również z pokładu swojego statku, że Cosmo była przez cały czas jego szpiegiem. Niebieski Tajfun został jednak teleportowany poza zasięg statku Dark Oaka. W odcinku Zaginiona planeta Doktor Eggman, Decoe i Bocoe zostali uwięzieni na statku Dark Oak. Sam Dark Oak zebrał na pokładzie swojego okrętu wszystkie Szmaragdy Chaosu. W odcinku Anioł złośliwości okręt wojenny Dark Oaka wylądował na Planecie Aqurius, gdzie Metarexy zamierzały rozpocząć zalesianie. Okręt wojenny musiał wziąć udział w ostatecznej bitwie z załogą Niebieskiego Tajfunu. Dark Oak obserwował walkę z pokładu swojego okrętu. Chaotix i Shadow rozbili się wewnątrz statku, ruszając jego korytarzami. Shadow poszukiwał Dark Oaka, a Chatoix eksplorowali statek szukając okazji do zarobku. Chris przyleciał Hyper Tornadem na statek, aby uwolnić Eggmana. Decoe i Bocoe wykonali jednak Vulcan Merge i sami zdołali zniszczyć więzienne kraty. Eggman namieszał następnie w systemie statku, wywołując na całym jego obszarze krótkie spięcia. Na całym okręcie zaczęło dochodzić do eksplozji, a Shadow zbliżał się w tym czasie do centralnego bloku, pokonując na swojej drodze liczne Metarex Troopery. Gdy jeż był blisko, Dark Oak rozkazał "oczyścić" wszystkie bloki statku, z wyjątkiem centralnego. Okręt wojenny zaczął się rozpadać, ale wszyscy znajdujący się na nim bohaterowie uciekli na czas. Okręt wojenny Dark Oaka przestał w końcu istnieć, ale na jego miejscu zostało wielkie drzewo, które dało początek zalesianiu.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria