FANDOM

Okręt wojenny Black Narcissusa (ブラック・ナルキッソスの戦艦 Burakku narukissosu no senkan?) – statek kosmiczny pojawiający się w serialu Sonic X. Jest to okręt, którego właścicielem jest Black Narcissus.

Opis Edytuj

Jest to czarny statek kosmiczny klasy ciężkiej. Kształtem przypomina Scarship, wliczając w to szpikulce na dziobie, oraz wiertła na silnikach odrzutowych. Wyposażony jest w przestrzenne działka laserowe, oraz silne osłony.

Dane:

  • Długość: 299 m
  • Waga: 309300 t

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

W odcinku Misja - dobrana para Black Narcissus wylądował swoim statkiem na planecie, którą właśnie podbiły Metarexy. Tam otrzymał wiadomość o śmierci Red Pine]'a. W odcinku Terror na Tajfunie okręt wojenny był częścią floty Metarexów, która zaatakowała Niebieski Tajfun. Okręt wojenny wystrzelił salwę ognia, która miała zniszczyć statki broniące Niebieski Tajfun, ale więcej strat poniosły przy tym Satelity. Później okręt wojenny skoncentrował swoje osłony na dziobie i przetrwał uderzenie fali plazmowej, którą wyzwoliła załoga Niebieskiego Tajfunu. W odcinku Polowanie na jeża okręt wojenny przyleciał na stację, na której odbywało się zebranie dowódców Metarexów. W odcinku Anioł złośliwości okręt wojenny Black Narcissusa wziął udział w ostatecznej bitwie z Soniciem i jego przyjaciółmi. Black Narcissus poleciał z okrętu do walki z Niebieskim Tajfunem. Prawdopodobnie okręt wojenny został zniszczony podczas transformacji Final Mova.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria