Ocean Tornado (オーシャントルネード号 Ōshan Torunēdo Gō?) – statek skonstruowany przez Milesa "Tailsa" Prowera w grze Sonic Rush Adventure. Jest to wielki okręt żaglowy, wyposażony w trzy rodzaje broni. Jest drugim pojazdem możliwym do odblokowania w grze.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Dok z którego wypływa Ocean Tornado

Ocean Tornado jest długim i wielkim okrętem żaglowym. Na dziobie posiada rzeźbę w kształcie złotego łabędzia. Poza odstającymi z tyłu żaglami, wspierają go rozmieszczone po bokach koła.

Ocean Tornado wyposażony jest w trzy bronie.

Wieżyczka obronna[edytuj | edytuj kod]

Wieżyczka, z magazynkiem na sześć nabojów, strzelająca seriami pocisków. Przeładowuje się bardzo szybko. Przydaje się przy niszczeniu lekko opancerzonych okrętów i latających przeciwników, a także do szybkiego zestrzeliwania nadlatujących pocisków i bomb. Więksi i silniejsi przeciwnicy mogą odbijać pociski wieżyczki obronnej.

Armata[edytuj | edytuj kod]

Działo strzelające czarnymi kulami armatnimi. Skuteczna w walce z opancerzonymi przeciwnikami, ale nie może strzelać seriami. Magazynek składa się z trzech kul i przeładowuje się w ciągu około sekundy.

Miotacz ognia[edytuj | edytuj kod]

Miotacz ognia potrafi rozpylać duże ilości płomieni, które utrzymują się przez około sekundę. Przydaje się głównie do zbierania pierścieni, ale jest także pomocny jako zamiennik w walce z przeciwnikami, kiedy pozostałe bronie są przeładowywane. Ilość płomieni jest ukazana na pasku, a przeładowanie miotacza ognia trwa bardzo długo. Ulepszenia zwiększają pojemność magazynka i długość utrzymywania się płomieni.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

W trakcie sterowania Ocean Tornado gracz nie steruje samym statkiem, a jego uzbrojeniem. Celem gracza jest obrona okrętu przed nadciągającymi przeciwnikami, którzy wystrzeliwują w stronę gracza swoje pociski.

Ulepszenia[edytuj | edytuj kod]

Budowa[edytuj | edytuj kod]

Pierwsze ulepszenie[edytuj | edytuj kod]

  • 3 Zielone Materiały
  • 3 Brązowe Materiały
  • 3 Czarne Materiały

Drugie ulepszenie[edytuj | edytuj kod]

  • 5 Zielonych Materiałów
  • 5 Brązowych Materiałów
  • 5 Czarnych Materiałów

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Sailboat

Galeria[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria