FANDOM

Cudzy1 No, you're right. If even one person is spared...it's worth it to me. Cudzy2
Nite the Owl, Sonic the Hedgehog Annual 2020'

Nite the Owl – postać pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to antropomorficzny sowa i prowadzący radia KTBR 199.2 w Sunset City.

Historia Edytuj

Darkest Hour Edytuj

Annual 2020 Nite

Nite w stacji radiowej

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 pewnego wieczoru w stacji radia KTBR 199.2 Nite rozpoczynał swoją audycję, grając muzykę dla słuchaczy i informując ich o przyjmowaniu telefonów. Jego dozorca, Don, narzekał na bałagan w stacji, ale Nite odpowiedział mu że wykonuje istotną pracę utrzymując wszystko w porządku. Wkrótce Nite i Don otrzymali pierwszy telefon od przerażonej słuchaczki, która twierdziła że śledziła ją jakaś zarażona i metaliczna grupa. Rozmowa została wtedy nagle przerwana, podobnie jak wiele następnych niepokojących telefonów. Don uważał że powinni wyjechać z miasta, jednakże Nite chciał zostać aby pomagać innym. Don jednak nie zamierzał dać się zabić z powodu poczucia własnej dumy i odszedł, zapewniając Nite'a że inni mu tym razem nie pomogą.

Annual 2020 Nite 2

Nite przygotowuje się do ogłoszenia instrukcji ewakuacyjnych

Wkrótce potem Nite odebrał telefon od przedstawiciela Restoration, który wyjaśnił mu że za zarażenia odpowiedzialny jest Metal Virus, który zmienia zarażonych w Zomboty. Nite dowiedział się także, że Restoration ustawiało punkt zbiórki ocalałych w Grand Gold Flicky Hotel, dlatego potrzebowali kogoś kto poinformowałby Sunset City, ponieważ KTBR 199.2 było ostatnią działającą stacją w okolicy. Nite zgodził się, gdyż liczyło się dla niego jednak każde życie. Po tym jak odebrał instrukcje do odczytania nie był jednak pewien, czy uda mu się utrzymać w stacji. Z pomocą wrócił jednak Don, przynosząc zapasy i przygotowując się do zabarykadowania stacji, aby Nite mógł w spokoju odczytać instrukcje ewakuacyjne. Nite przekazał następnie, aby ocalali zbierali się pod Grand Gold Flicky Hotel, a jeśli nie mogą dotrzeć to niech przekażą Restoration informacje o swoim położeniu, aby mogli zostać znalezieni. Zanim Nite zdołał podać numer do Restooration, Don zaczął mu przeszkadzać głośnym przybijaniem desek. Sowa poprosił swojego przyjaciela aby pracował nieco ciszej gdyż próbuje ratować życia, lecz Don odpowiedział mu że nie da się ciszej przybijać gwoździ młotkiem. Nite i Don nie byli jednak świadomi, że do ich stacji zbliżał się Zombot.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Nite jest życzliwą i nieco zuchwałą osobą, która oddaje się swojej pracy w radiu. Jest wyjątkowo optymistyczny i zdeterminowany aby pomagać innym tak, jak tylko potrafi. Łatwo się jednak denerwuje, kiedy musi stawić czoła trudnej sytuacji. Podczas mówienia zwykle przeciąga swoje wypowiedzi.

Wygląd Edytuj

Nite jest sową o jasnobrązowych i kremowych piórach, a także zaokrąglonej posturze. Posiada czarne oczy z żółtą twardówką, pomarańczowy dziób, oraz znaki przypominające strzałki w górę na jego brzuchu. Nosi na sobie słuchawki, czerwone okulary, pasiasty żółto-czerwony szalik, oraz czerwone buty.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Stworzenie postaci Nite'a zostało zainspirowane przez osobę Clinta McElroy'a, amerykańskiego podcastera, autora komiksów, oraz byłego prezentera radiowego.
  • Imię Nite'a jest grą słów na sformułowaniu "night owl" (nocna sowa), które jest używane do określania osoby z tendencją do przesiadywania długo w nocy albo we wczesnych godzinach porannych. Określenie to opiera się również na naturze sów, które są zwierzętami nocnymi.