FANDOM

Nienazwany robot-gepard – postać pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to mechaniczny gepard stworzony przez Doktora Robotnika.

Opis Edytuj

Sonic Racer 217

Dodatkowe ramię geparda

Jest to żółto-szaro-fioletowy mechaniczny gepard. Porusza się na czterech łapach ze zgięciami w odpowiednich miejscach - posiada także ciemniejsze wybrzuszenie na grzbiecie, oraz fioletowy wizjer na twarzy, oraz szare zęby. Robot ten jest w stanie osiągać podczas biegu prędkość 500 mil na godzinę. Gdy porusza się szybciej, jego nogi zaczynają się kręcić, podobnie jak u Sonica. Oprócz tego robot posiada ukryte w grzbiecie ramię z przyssawkami, którym może łapać swoje cele, a następnie podrzucać je w górę i uderzać.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sonic Racer 124

Geprad i Sonic na linii startu

W odcinku Sonic Racer Doktor Robotnik i Snively stworzyli robota, który miał brać udział w wyścigu w Robotropolis, na który zaproszony był Sonic. Po tym jak przetestowali szybkość robota, udali się aby otworzyć wyścig. Robot zjawił się na linii startu, wymieniając krótko spojrzenia z Soniciem. W trakcie wyścigu robot-gepard kilkakrotnie wyprzedził Sonica, na którego Snively zastawił także liczne pułapki. Gdy Sonic biegł łeb w łeb z robotem, Snively wysunął z ma szyny ramię z przyssawkami. Sonic został przez nie złapany, a następnie gepard zaczął podrzucać jeża i uderzać go, kilka razy odbijając w górę w trakcie biegu. W pewnym jednak momencie Sonic zdołał przerwać cykl. Gdy znów dogonił robota, wyciągnął pierścień, aby go wyprzedzić. Jednakże usłyszał wtedy krzyki Antoine z pobliskiej elektrowni i pobiegł aby go uratować, opuszczając tym samym wyścig. Robot dotarł do linii mety i powrócił do Robotnika, który był niezadowolony z tego, że Sonic nie został zniszczony w trakcie wyścigu.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria