Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Niebieski WispWisp pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing.

Historia[]

Przeszłość[]

Pewnego razu w przeszłości, Niebieskie Wispy i ich planeta znalazły się w obliczu zagrożenia ze strony Doktora Eggmana. Zostały wtedy ocalone przez Sonica, który zrozumiał ich język dzięki pomocy Tailsa. Krótko po tym jak rozpoczęła się wojna między Resistance, a Imperium Eggmana, Wispy zostały poproszone przez przyjaciół Sonica o pomoc. Kosmici z wielką chęcią udzielili wsparcia, godząc się nawet na to by oczekiwać w kapsułach na podniesienie przez żołnierzy Resistance. Podczas wojny jeden Niebieski Wisp należał również do Mimica. Po tym jak Mimic zdradził Diamond Cutters i przyłączył się do Eggmana, Niebieski Wisp opuścił go i rzucił doktorowi gniewne spojrzenie, po czym odleciał z bazy doktora. Został potem znaleziony przez Whisper i razem z innymi Wispami należącymi wcześniej do Diamond Cutters dołączył do Whisper. Krótko przed końcem walk, wiele Niebieskich Wispów zostało przejętych przez Rougha i Tumble'a w Barricade Town.

Fallout[]

W Sonic the Hedgehog #3 Sonic i Knuckles odkryli Niebieskie Wispy uwięzione w arsenale miasta, które przejęli Rough i Tumble. Niebieskie Wispy wyzwoliły się potem spod kontroli Rougha i Tumble'a, dzięki temu że przekonał je Sonic. Najemnicy zostali pokonani, a miasto wyzwolone. Niebieskie Wispy dołączyły do świętowania, a także obiecały trzymać się blisko mieszkańców miasta i pomagać im w obronie ich domów.

The Fate of Dr. Eggman[]

W Sonic the Hedgehog #8 Niebieski Wisp towarzyszył Whisper w trakcie ataku na bazę Eggmana. Zasilał jej Variable Wispon, zapewniając młot. Whisper wykorzystała jego moc najpierw przy próbie wyburzenia metalowych drzwi, a później zamierzała użyć młota do zniszczenia komputera Eggmana. Niebieski Wisp stanął również w obronie Whisper, gdy ta była otoczona przez Spinnery.

The Battle for Angel Island[]

W Sonic the Hedgehog #11 Niebieski Wisp pojawił się po zakończeniu bitwy o Anielską Wyspę, aby świętować zwycięstwo razem z Whisper.

Bonds of Friendship[]

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Niebieski Wisp należący do Whisper pomógł jej, Tangle i Jewel w sprzątaniu Mineral Museum po ataku Babylon Rogues.

Tangle & Whisper[]

Niebieski Wisp Mimica uspokojony przez Whisper

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #1 Niebieski Wisp bawił się z pozostałymi Wispami Whisper w Mineral Museum. Później udało mu się, z pomocą pozostałych Wispów, przekonać Whisper aby przyjęła od Tangle pomoc w tropieniu Mimica. W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #3 Niebieski Wisp i inne Wispy towarzyszące Whisper przekonały ją, aby ujawniła Tangle nagrania z ostatniej misji Diamond Cutters, ukazujące zdradę Mimica. W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #4 Niebieski Wisp użyczył Variable Wisponowi Whisper swojej mocy, aby mogła uderzyć Mimica podczas walki w bazie Diamond Cutters. Mimic zdołał jednak przekonać Wispa aby opuścił broń, przypominając mu że brzydził się przemocą. Niebieski Wisp odwrócił się więc zawstydzony, ale po tym jak Tangle i Whisper pokonały Mimica, spojrzał na niego zawiedziony. Whisper uspokoiła następnie Niebieskiego Wispa i powiedziała, że nie ma do niego żadnego urazy. Później Wisp ten towarzyszył pozostałym podczas zamknięcia Mimica w celi przygotowanej przez Tailsa, a także leciał obok Whisper w jej drodze powrotnej.

The Last Minute[]

W Sonic the Hedgehog #24 Niebieski Wisp i pozostałe Wispy odciągnęły Whisper z powrotem na statek Restoration, po tym jak próbowała się ona rzucić na pomoc Tangle dotkniętej już Metal Virusem. Później próbowały ją pocieszyć, gdy rozpaczała po stracie przyjaciółki.

All or Nothing[]

W Sonic the Hedgehog #28 Niebieski Wisp trzymał dla Whisper pryzmaty, od których odbijał się wystrzelony z Variable Wisponu laser, trafiając w ten sposób wszystkie cienie Zora, które obezwładniały Silvera. W Sonic the Hedgehog #29 po tym jak Super Sonic i Super Silver zdołali zniszczyć Metal Virus, Niebieski Wisp i inne Wispy Whisper rzuciły się przytulić wyzdrowiałą Tangle.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Niebieskie Wispy są Wispami, które szczególnie dobrze nadają się na przywódców. Prawie zawsze są w liderowaniu skuteczne. Ponadto są uważane za najinteligentniejsze z Wispów.

Wygląd[]

Niebieski Wisp jest Wispem o ciemnoniebieskim kolorze skóry. Ma troje żółtych oczu, a jego ciało jest w kształcie sześcianu. Ma również trzy krótkie i kanciaste odnóża.

Moce i umiejętności[]

Niebieski Wisp potrafi lewitować. Jego naturalną zdolnością jest wytwarzanie i gromadzenie energii, która może być potem wykorzystana w Wisponach. Jego moc opiera się na tworzeniu niebieskich sześcianów.