FANDOM

Next – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Jest to maskotka programu telewizyjnego dla dzieci o nazwie Next Show, który czasami oglądają Cream i Cheese.

Historia Edytuj

Saga nowego świata Edytuj

Next pojawia się po raz pierwszy w odcinku Awaryjne odpalenie Tornada X. Cream i Cheese oglądają jego program, który zostaje jednak przerwany przez zassanie wszystkich satelitów telewizyjnych przez E-90 Super Sweepera. W odcinku Wojna z Eggmanem, część 1 Cream i Cheese ponownie oglądali program Nexta, który tym razem został przerwany z powodu wygłoszenia orędzia przez doradcę Prezydenta.

Saga Szmaragdów ChaosuEdytuj

W odcinku Nikczemny podstęp Cream i Cheese oglądali program Nexta, tym razem do końca. Zaczęli potem płakać, gdy dowiedzieli się że program nie będzie emitowany od następnego tygodnia. W odcinku Narodziny Super Sonica Helen bawiła się pacynką przypominającą Nexta.

Saga Emerla Edytuj

W odcinku Turniej o Szmaragd Chaosu, część 1 Next pojawił się we własnej osobie. Trzymał tablicę ogłaszającą początek drugiej rundy turnieju walk o Szmaragd Chaosu.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Next jest pogodną i przyjazną dla dzieci maskotką.

Wygląd Edytuj

Next wyglądem przypomina istotę człekokształtną (głównie Yeti lub Wielką Stopę). Mierzy 210 cm i waży 120 kg. Posiada fioletowe futro, niebieskie dłonie, ciemnozielone oczy i żółte, uśmiechnięte usta.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Rola i wygląd Nexta przypominają dinozaura Barneego.