FANDOM

Network Terminal – dwudziesty-pierwszy poziom w grze Sonic Forces oraz piąty dla Nowoczesnego Sonica. Poziom ten dzieli się tematyką z Space Port i Chemical Plant.

Opis Edytuj

Po udanej akcji dywersyjnej w Guardian Rock, Sonic rusza aby zająć Chemical Plant. Knuckles prowadzi go w kierunku sali komputerowej, w której można wyłączyć systemy obronne Death Egg. Na początku poziomu Sonic biegnie po trzech żółtych rurociągach z niebieskimi chemikaliami. Na początku występuje sekcja 3D. Gracz może biec dalej przed siebie, lub wybrać jedną z dwóch bocznych szyn. Szyna po lewej pozwoli ukrócić drogę. Na poziomie pojawiają się także dźwigi. Jeśli gracz się ich złapie, to zostanie transportowany do dalszej sekcji. Sonic wyląduje potem na kolejnych trzech rurach, które następnie zaprowadzą go na szyny. Pod koniec sekcji z szynami Sonic wskoczy do wielkiej tuby, a następnie będzie opadać w dół. Gracz musi unikać obracających się laserów, pilnujących tego wejścia. Po wbiegnięciu do tunelu na dnie tej tuby rozpoczyna się długa sekcja 2D. Tworzy ją przemysłowy labirynt utworzony wewnątrz Chemical Plant. Z sufitu ściekają długie strugi fioletowych chemikaliów, które mogą unieruchomić gracza lub zepchnąć go w dół. W niektórych przypadkach chemikalia te napędzają obracające się platformy, dzięki czemu gracz może przejść dalej. Pojawiają się również regularne tuby z Chemical Plant, które transportują postać. Czasami aby do nich wejść trzeba będzie zniszczyć metalowy zawór. Pod koniec poziom wraca do sekcji 3D. Gracz dostaje się do sali komputerowej i może biec w prawo lub w lewo, lub też wskoczyć na szyny i pierścienie przyspieszające na środku.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Network Terminal
Network Terminal: Interior

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj