FANDOM

Nefrytowy Wisp (ジェイドウィスプ Jeidou~isupu?) – jeden z gatunków Wispów, który pojawia się w grze Team Sonic Racing. Zapewnia transformację w Nefrytowego Ducha.

Historia Edytuj

Team Sonic Racing Edytuj

W grze Team Sonic Racing Nefrytowe Wispy pojawiają się jako jeden z power-upów, który można wylosować z Item Boxów. Zapewniają moc Nefrytowego Ducha.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Nefrytowy Wisp jest zielonym Wispem o trzech mackach, które wystają spod jego ciała, przypominającego narzucone prześcieradło, albo klasycznego ducha. Wisp ten posiada także mały róg z tyłu. W przeciwieństwie do innych Wispów nie posiada oczu, ale zamiast tego na jego głowie pojawia się zębaty uśmiech.

Moce i umiejętności Edytuj

Nefrytowy Wisp potrafią latać w powietrzu, co jest ich głównym sposobem poruszania się. Potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać, ale wiadomo że mogą używać energii aby stawać się niewidzialnymi. Jadeitowe Wispy są również w stanie wejść do ciała innych osób i jeśli nie są materialne, mogą pożyczać ich Hyper-go-on i transformować się w Nefrytowego Ducha, który potrafi stawać się niewidzialny.

Ciekawostki Edytuj

  • Nefrytowy Wisp to jedyny Wisp w Team Sonic Racing, który nie pojawił się wcześniej w żadnej poprzedniej odsłonie serii. Jest także jedynym Wispem, który nie zadebiutował w grze, ale w komiksie.