Nasty Hyeans – organizacja pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to gang kanibalistycznych hien, które zjadają wybranych przez siebie królów.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Członkowie gangu Nasty Hyeans na motocyklach

Nasty Hyeans to gang składający się z sześciorga hien, których charakterystyczny ubiór składa się z kolczyków, butów, oraz czarnych, skórzanych kurtek. Członkowie gangu poruszają się na latających motocyklach. Ich tradycją jest wybieranie sobie królów, a następnie zjadanie ich.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Przeszłość[edytuj | edytuj kod]

Nasty Hyeans wywodzą się od kanibalistycznego plemienia, które zjadało swoich królów. Średnio konsumowali 4,3 króla na miesiąc.

Sezon drugi[edytuj | edytuj kod]

Nasty Hyenas przyrządzający Antoine

W odcinku Fed Up with Antoine gang Nasty Hyeans przemierzał Great Forest, gdzie jego członkowie zaczepili Antoine. Gdy ten próbował popisać się swoimi umiejętnościami sztuk walki, przewrócił ich motocykle. Hieny wzięły go jednak za swojego króla i ubrały w "królewskie szaty", a następnie czcili na różne sposoby. Spotkali się także z Knothole Freedom Fighters, którzy chcieli aby Antoine do nich powrócił, ale ten zdecydował się zostać. Nazajutrz hieny zaczęły gotować Antoine, ale Freedom Fighters przerwali im ich rytuał. Członkowie gangu zostali pokonani przez Sonica, Dulcy, Sally i Bunnie, a nawet Antoine, który powrócił do Knothole i nie dał się zjeść.

W innych mediach[edytuj | edytuj kod]

Archie Comics[edytuj | edytuj kod]

W komiksach gang Nasty Hyeans terroryzwał Efrikę, dopóki nie zostali zjednoczeni z Bear Pack, aby utworzyć Efrika Dark Egg Legion.