FANDOM

Narodziny Super Sonica – dwudziesty-szósty odcinek serialu Sonic X. Jednocześnie jest ostatnim odcinkiem pierwszego sezonu, zamykającym sagę Szmaragdów Chaosu.

Fabuła Edytuj

Po porwaniu Chrisa i zdobyciu sześciu Szmaragdów Chaosu, Doktor Eggman skierował Egg Fort II na miejsce, w którym E-77 Lucky czekał z ostatnim szmaragdem. Helen, Frances i Danny zauważyli przelatujący nad Station Square Egg Fort II, za którym biegł Sonic. Prezydent upewnił się, że mieszkańcy południowych dzielnic miasta zostaną ewakuowani, na czas akcji najnowszych robotów GUN - Beetle. Obawiał się również skutków Kontroli Chaosu, do jakiej mogłoby dojść. Tails, Chuck, Amy i Cream wykorzystali Tornado X. Rouge i Topaz poleciały śmigłowcem za Egg Fortem II. Rouge otrzymała od Topaz drogocenny kamień, który miał być jej prezentem pożegnalnym. Knuckles złapał się pojazdu, aby również dogonić Eggmana i naprawić swój błąd. Kiedy Egg Fort II dotarł na wysypisko śmieci, Lucky czekał ze szmaragdem. Eggman chciał wciągnąć robota na pokład za pomocą mechanicznej dłoni. Została ona jednak zniszczona przez Sonica, a Lucky odleciał. Na szczęście wylądował na miękkim materacu. Lucky postanowił, że odda Sonicowi szmaragd. Wtedy pojawiły się Beetle. Sonic myślał, że są to kolejne roboty Eggmana. Doktor jednak nic o nich nie wiedział. Pytał się nawet Decoe i Bocoe czy to oni je zbudowali. Beetle rozpoczęły atak, każąc Sonicowi odsunąć się. Jeż jednak nie chciał, aby uwięziony na pokładzie Egg Fortu II Chris ucierpiał. Beetle mimo wszystko oddały strzał. W ostatniej chwili Eggman włączył osłonę, która ochroniła jego Egg Fort II od zniszczenia. Doktor zamierzał odpłacić wrogim robotom, które były kopią jego własnych maszyn. Eggman oddał strzał z najpotężniejszej broni Egg Fortu II, ale mimo że eksplozja była ogromna, to Beetle nie otrzymały żadnych uszkodzeń. Lucky z kolei został wystrzelony wysoko w powietrze i przelatywał wiele metrów. Eggman skierował swoją fortecę za E-77. Beetle przełączyły się w tryb latania i ruszyły za doktorem. Sonic skorzystał z robotów i zaczął po nich skakać. W ten sposób wyskoczył bardzo wysoko i złapał Lucky'ego w locie. Lucky zakochał się w jeżu i dzięki sile miłości mógł lecieć. Lucky odstawił Sonica do portu. Eggman postanowił, że już czas aby zaprezentować najpotężniejszego robota w historii.

Egg Fort II został transformowany w E-99 Eggsterminatora. Sonic był przekonany, że taka wielka maszyna nie będzie miała żadnych szans w nadążeniu z jego szybkością. Eggman jednak załadował do E-99 Szmaragdy Chaosu, które dały mu ogromną moc. E-99 trafił Sonica i uderzył go z taką siłą, że jeż przebił się przez kilka ścian budynków. E-99 zaczął bić Sonica. Wtedy przyleciało Tornado X. Tails nie mógł rzucić Sonicowi pierścienia, bo potrzebowałby Szmaragdu Chaosu do zrobienia tego przedmiotu. Tornado musiało usunąć się z drogi, ponieważ w stronę Eggsterminatora zaczęły szarżować Beetle. Roboty zostały jednak zniszczone co do jednego w krótkim czasie. Eggman, Decoe i Bocoe zaczęli się obawiać swojego robota. Doktor chciał, aby Sonic przestał walczyć. Jeż jednak nie chciał się poddać. E-99 rozgrzał się do czerwoności i zaczął zadawać jeżowi kolejne, miażdżące uderzenia. Rouge i Topaz mogły na to jedynie bezczynnie patrzeć, bo nie mogły się zbliżyć do E-99. Złapał wyczerpanego jeża. Wtedy Chris zaczął krzyczeć. Zaniepokojony Eggman powiedział swojemu robotowi, aby puścił Sonica. E-99 uczynił to, ale kopnął Sonica i rzucił go na dno morza. Chris był zszokowany. Przypomniał sobie wszystkie chwile spędzone z Soniciem. W końcu nie wytrzymał i uwolnił się. Następnie wyciągnął szmaragdy (Eggman zaznaczył, że gdyby Decoe nie wyłączył zasilania to Chris mógłby zginąć. Chłopiec zabrał szmaragdy i trzymał je przy sobie. Decoe zasugerował że bez szmaragdów będą mogli stracić kontrolę nad E-99. Eggman kazał mu dokończyć wypowiedź, ale wtedy do fortecy wskoczył Knuckles. Kazał Eggmanowi oddać Chrisa. Chłopca jednak już tu nie było, bo zabrała go Rouge. Kiedy leciała, chciała zabrać mu Szmaragdy Chaosu. Chris zaczął się wtedy szarpać i upuścił szmaragdy na dno morza. Rouge chciała je zebrać, ale nie zdążyła i złapała Chrisa. Wtedy Eggsterminator złapał ją w swoją dłoń i zaczął gnieść. Eggman powiedział, że Chris zabrał szmaragdy, a Knuckles zniszczył urządzenie, przez co kontrola nad E-99 została stracona. Nagle z wody zaczęło się coś wynurzać. Wykorzystując moc siedmiu Szmaragdów Chaosu, Sonic transformował się w Super Sonica. Eggman wiedział, że jest to początek Kontroli Chaosu. Super Sonic zablokował cios Eggsterminatora, po czym zniszczył go. Robot eksplodował, emitując dookoła Kontrolę Chaosu. Helen, Frances i Danny, oraz Topaz myśleli, że Sonic i jego przyjaciele wrócą do domu. Tails powiedział, że Chuck wróci razem z nimi, ponieważ znajdzie się w obrębie Kontroli Chaosu. Po chwili Chris obudził się, a nad nim stał Super Sonic. Sonic powiedział, że wraca do swojego świata. Chris nie chciał jednak, aby jeż odchodził. Po chwili Sonic zniknął. W pobliżu Station Square pojawiły się dwie nowe wyspy: Mistyczne Ruiny i Anielska Wyspa, na którą mógł wrócić Knuckles. Eggman i jego roboty rozbili się niedaleko. Doktor podniósł tajemniczą, kamienną tablicę. Chris znalazł się w Mistycznych Ruinach i ujrzał wychodzącego z mgły Sonica, który przywitał go z powrotem.

Karty Edytuj

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy odcinek Sonic X, w którym pojawia się Super Sonic.
  • Jest to jedyny odcinek Sonic X, w którym pojawia się tylko jedna karta.