FANDOM

Muttski – postać pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to dawny pies Sonica i wujka Chucka, który został poddany robotyzacji przez Doktora Robotnika.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Muttski był psem Sonica i wujka Chucka, ale po tym jak Doktor Robotnik doszedł do władzy w Robotropolis, Muttski został poddany robotyzacji i stał się niewolnikiem złego doktora.

Sezon pierwszy Edytuj

W odcinku Heads or Tails Sonic i Tails natknęli się na zrobotyzowanego Muttskiego podczas misji w Robotropolis. Pies początkowo zaczął ich atakować, ale kiedy posłuchał komend Sonica, uspokoił się i był posłuszny. Po pewnym jednak czasie znów wrócił do bycia agresywną maszyną i zaczął atakować Sonica oraz Tailsa, plując w nich metalem. Bohaterowie postanowili go zostawić i pobiegli dalej, przewracając Muttskiego.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Muttski był wesołym i wytresowanym psem, ale po robotyzacji stał się jedynie agresywną maszyną.

Wygląd Edytuj

Muttski był w przeszłości psem o zielonej sierści, która na jego brzuchu, pyszczku i po wewnętrznej stronie uszu była żółta. Posiadał czarne oczy i brązowy nos, a także czerwoną psią obrożę. Po zrobotyzowaniu Muttski stał się mechanicznym psem o szaro-fioletowym pancerzu i czerwonych oczach, które zmieniały się na żółte ilekroć Sonic przywracał mu na krótki czas świadomość. Muttski otrzymał dodatkowo ostre zęby w swoim pysku.

Moce i umiejętności Edytuj

W swojej zrobotyzowanej postaci Muttski może szczekać na intruzów, aby o nich alarmować. Posiada także bardzo ostre zęby, którymi może wyrządzić wielką krzywdę. Potrafi również gryźć metal, przeżuwać go i pluć nim jak pociskiem we wroga.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Według scenariusza odcinka Heads or Tails Muttski jest krzyżówką bernardyna i doga niemieckiego.