FANDOM

Cudzy1 Music is against the law of Robotnik! No more music! Cudzy2
Music Destroyer, Sonic's Song

Music Destroyer, znany również jako M.D. – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Badnik stworzony przez Doktora Ivo Robotnika w celu zniszczenia muzyki na planecie Mobius. Przez krótki czas był także liderem Super Special Sonic Search and Smash Squad.

Opis Edytuj

Music Destroyer jest wysokim, humanoidalnym robotem o główne czerwonym pancerzu. Jego klatka piersiowa jest jednak żółta, a stopy czarne. Music Destroyer posiada także element przypominający pasek. Na jego głowie znajduje się żółta trąbka, a po bokach dwie czarne anteny zakończone żółtymi czujnikami. Posiada także żółty język w ustach.

Music Destroyer został wyposażony w bardzo czułe sensory, przez które jest wrażliwy na muzykę. Nienawidzi jej i robi wszystko, aby ją zatrzymać, głównie konfiskując instrumenty muzyczne, a czasami aresztując osoby posługujące się nimi. Jest przy tym bardzo silny, o czym świadczą również jego rozmiary - był w stanie przygnieść Sonica swoim ciałem tak mocno, że jeż nie mógł już przed nim uciekać. Music Destroyer jest także dość sprawnym tancerzem. Jedyna muzyka jakiej nie niszczy są utwory Doktora Robotnika, ponieważ nie uznaje ich za prawdziwą muzykę.

Wadą Music Destroyera jest jego lont - jeśli zostanie wyciągnięty, to robot przestanie działać. Zbyt duża dawka muzyki osłabia go również i doprowadza do zniszczenia.

Historia Edytuj

Sonics Song Episode 090

Music Destroyer konfiskujący instrumenty muzyczne

W odcinku Sonic's Song Music Destroyer został stworzony przez Doktora Robotnika w celu ostatecznego zniszczenia muzyki na planecie Mobius. M.D. został wysłany do jednego z miast razem ze Scratchem i Grounderem. Robot zaczął tam konfiskować instrumenty muzyczne, ale w drogę weszła mu Catty Carlisle. Music Destroyer złapał ją i odpędził od siebie Tailsa, zdmuchując go do wskaźnika kierunku wiatru. Po powrocie do bazy Doktora Robotnika, M.D. oddał w jego ręce Catty i zgodnie z rozkazem wrócił do niszczenia muzyki. Gdy Sonic i Tails przybyli na zewnątrz bazy, Music Destroyer próbował złapać jeża. W trakcie pościgu Sonic jednak ukrył się przed nim i M.D. wypadł z bazy. Przedtem jednak zdołał złapać Sonica i pociągnąć za sobą. Gdy spadali, Tails wyrwał Sonica z ręki Music Destroyera i wylądował obok. Robot jednak zwalił się na nich i ogłuszył. Po złapaniu bohaterów, M.D. zamknął ich w celi na dziedzińcu przed bazą, o czym poinformował Doktora Robotnika. W nagrodę został awansowany na lidera Super Special Sonic Search and Smash Squad, zastępując Scratcha i Groundera. Music Destroyer zastanawiał się przez chwilę czy powinien powstrzymać muzykę Doktora Robotnika, ale uznał że nie była to prawdziwa muzyka. W trakcie pilnowania celi Sonica i Tailsa, Music Destroyer pouczył Scratcha i Groundera, aby nie rozmawiali z więźniami. Gdy nieco się oddalił, Scratch i Grounder wyciągnęli jego lont, przez co robot został wyłączony. W trakcie gdy był nieaktywny, Scratch i Grounder zaufali Sonicowi, który obiecał że da się im złapać aby mogli wrócić na swoją dawną pozycję. Kiedy Doktor Robotnik nadbiegł, Sonic oszukał Scratcha i Groundera i uciekł. Doktor znalazł wtedy lont Music Destroyera i włożył go z powrotem do robota. M.D. wkroczył potem do magazynu w którym znajdowały się zarekwirowane instrumenty muzyczne, gdyż usłyszał biegnącą stamtąd melodią. M.D. próbował złapać Sonica i Tailsa, ale ci osłabili go grając na bębnach i flecie. Ostatecznie Sonic zagrał na gitarze elektrycznej podłączonej do głośników, co zniszczyło Music Destroyera, którego eksplozja wystrzeliła Robotnika z magazynu.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria