Mushroom Hill Zone – siódmy i obecnie finałowy poziom pojawiający się w grze Sonic Dash.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Mushrom Hill jest siódmym i ostatnim poziomem odblokowywanym w grze, po tym jak gracz zdobędzie mnożnik punktów x22. Początkowo poziom jest zrujnowany, ale gracz może go odbudować ratując odpowiednią ilość zwierzątek, co odblokowuje Jeta jako grywalną postać. Poziom jest wzorowany na drugim akcie z gry Sonic Generations, dlatego cały las posiada jesienne kolory. Trasę stanowi ścieżka z pomarańczowych liści, wzdłuż której ciągną się niebieskie i pomarańczowe grzyby. W tle można również dostrzec wzgórza w zielonkawą szachownicę podobną do tej z Green Hill Zone, a także liczne drzewa. Rolę przeszkód pełnią głównie różne drzewa bez liści, płoty, oraz niskie grzyby i drzewa porośnięte grzybami. Pojawiają się tu również pętle i korkociągi. Poziom nie ma faktycznego celu i nie można go ukończyć w standardowy sposób. Gracz musi odblokować kolejne poziomy i przejść do nich, aby opuścić Mushroom Hill Zone. Później można tu wracać w trakcie dalszych rozgrywek, jeśli skorzysta się z odpowiedniego springa. Symbolem Mushroom Hill są dwa grzyby: jeden cyjanowy, a drugi różowy, na fioletowym tle.

Poziom Odblokowanie Stan zrujnowany Stan przywrócony Postać Wymagane surowce
Ilość Zwierzątko Kryształy
Mushroom Hill Zone Zdobądź mnożnik punktów x28 Sonic Dash Mushroom Hill Ruined.png Sonic Dash Mushroom Hill Restored.png Dash Ikona Jet.png 100 Sonic Dash Picky.png 150
200 Sonic Dash Picky.png 150/200
300 Sonic Dash Picky.png ?
400 Sonic Dash Picky.png ?
500 Sonic Dash Picky.png ?
600 Sonic Dash Picky.png ?
700 Sonic Dash Picky.png ?
800 Sonic Dash Picky.png ?
1240 Sonic Dash Cucky.png ?
? Sonic Dash Cucky.png ?
? Sonic Dash Cucky.png ?
? Sonic Dash Cucky.png ?
? Sonic Dash Pocky.png ?
? Sonic Dash Pocky.png ?
? Sonic Dash Ricky.png ?

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Mushroom Hill (Sonic Generations)