Moon Mech – pojazd pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to żółta kula z oczami i zębami, pełniąca funkcję latającego pojazdu dla Zazza.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Moon Mech to żółty pojazd o kulistym kształcie. Posiada także oczy i ostre zęby. Jest stylizowany na księżyc w pełni. Zazz używa go jako powietrznego środka transportu. Potrafi pluć śmiercionośnymi pociskami w kształcie gwiazdek.

Historia[edytuj | edytuj kod]

The Last Minute[edytuj | edytuj kod]

Zazz prowadzący ostrzał z Moon Mecha

W Sonic the Hedgehog #25 Zazz poleciał na Moon Mechu do Riverside, gdzie przejął kontrolę nad armią Zombotów i zaczął dewastować miasto w poszukiwaniu ocalałych do zarażenia. W Sonic the Hedgehog #26 Zazz zaczął się nudzić, lecąc na Moon Mechu, ponieważ Zomboty które ze sobą zderzał nie wyrządzały sobie żadnej krzywdy, a ocalali których im rzucał zarażali się zbyt szybko. Niewidzialny Espio zdołał się wtedy wspiąć na Moon Mechu i próbował ściągnąć Szmaragd Chaosu z klatki piersiowej Zazza, ale został przez niego złapany i wrzucony w tłum Zombotów. W Sonic the Hedgehog #28 Zazz prowadził ostrzał z Moon Mechu w kierunku Espio, niszcząc także budynek na którym ukrywał się kameleon. Espio umknął jednak przed strzałami i stoczył z Zazzem krótką walkę na Moon Mechu, w trakcie której odebrał mu Szmaragd Chaosu i uciekł.

Out of the Blue[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog #30 Zazz ścigał mieszkańców Riverside na swoim Moon Mechu, ale postanowił się wycofać i znaleźć Zavoka, aby otrzymać od niego nowe rozkazy.