Monkey Target – trzecia trasa Pucharu Małpy w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Położona jest w Pirates' Ocean znanym z serii Super Monkey Ball.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Mapa trasy

Monkey Target to trasa zlokalizowana na pirackim wybrzeżu. Wyścig rozpoczyna się na pokładzie latającego statku. Zawodnicy zjeżdżają w dół po drewnianym moście z panelami przyspieszającymi. Następnie wyskakują w powietrze i spadają na położone niżej okrągłe platformy połączone drewnianymi mostami. W trakcie spadania można wykonać wiele akrobacji w powietrzu. Po wylądowaniu należy przejechać przez platformy, unikając toczących się po nich kul. Zawodnicy wjeżdżają następnie na zakręcający w lewo pomost. Należy tu uważać na spadające skórki od bananów. Pomost wjeżdża następnie w górę i prowadzi do sekcji z serią zakrętów. Gracz wjeżdża tu najpierw pod górę i musi skręcać zgodnie z kierunkiem wskazywanym przez strzałki. Należy także omijać różnych przeszkód na tej trasie. Droga zjeżdża następnie w dół i prowadzi na kolejny skręcający w lewo pomost. Na końcu pomost wjeżdża w górę. Tutaj zaczyna się ostatni segment trasy. Gracz musi wjechać na latający statek po drewnianych mostach biegnących w górę. Naprzemiennie pojawiają się dwa mosty po których można wjechać, a potem jeden. Należy być tu bardzo ostrożnym podczas zakręcania, ponieważ na mostach nie ma barierek. Po przejechaniu przez ostatni most gracz wjeżdża na pokład statku i przekracza metę. W wersji na Nintendo DS trasa jest praktycznie taka sama, a jedyną różnicą jest większa ilość paneli przyspieszających na początku wyścigu.

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Muzyka z tras wyścigowych zlokalizowanych w Pirates' Ocean zmienia się. Domyślnie jest to utwór Monkey Island, ale gracz może dokupić w sklepie kolejne utwory. Będą one się zmieniały automatycznie, lub po wyborze gracza.

Konsole/PC[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Monkey Island
Monkey Race
Party Game 1
Party Game 2
Ultra Heaven

Nintendo DS[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Monkey Island
Ultra Heaven
Monkey Race

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Szkice koncepcyjne[edytuj | edytuj kod]

Konsole/PC[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Nintendo DS[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Ze względu na końcową sekcję, trasa ta jest jedną z najtrudniejszych w całej grze.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]