FANDOM

Cudzy1 My fault?! You never would have come as close to dominating Mobius as I did, you no-good Badnik of a son! Cudzy2
Momma Robotnik, Momma Robotnik Returns

Momma Robotnik – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to matka Doktora Ivo Robotnika, która jest jeszcze bardziej okrutna i zła od niego. Z reguły jest trzymanna w azylu znanym jako Mobius Home for Really Bizarre Mothers, z którego czasami ucieka. Jest tak straszna, że nawet sam Robotnik się jej boi.

Historia Edytuj

Według jej opowieści, Momma Robotnik i jej syn mieszkali w Chaos City. W trakcie przeprowadzki Robotnik zgubił swoją ulubioną maskotkę, Fuzzy Wuzzy, przez co stał się zły.

Momma Robotniks Birthday 029

Momma Robotnik odwiedzająca syna w dniu swoich urodzin

W odcinku Momma Robotnik's Birthday Momma Robotnik uciekła z Mobius Home for Really Bizarre Mothers w dniu swoich urodzin i przybyła do bazy Doktora Robotnika, rozgniatając po drodze Coconutsa, Scratcha i Groundera. Gdy dotarła do syna, kazała sprawić sobie prezent urodzinowy w postaci zniszczonych drzew z Mobius National Park. Momma Robotnik poleciała następnie z synem do parku, aby zobaczyć postępy, ale zostali tam zaatakowani przez Tree-Killer Robot, które Sonic przeprogramował przeciwko Robotnikowi, po czym wylądowali w błocie. Po powrocie do bazy, Momma Robotnik i jej syn oglądali jak Scratch i Grounder demolowali bezbronne miasto, ale Sonic ponownie powstrzymał badniki. Momma Robotnik wściekła się wtedy i zaczęła karcić swojego syna parasolką, po czym postanowiła wziąć sprawy we własne ręce. Udało jej się zwabić Tailsa, udając że była smutna z powodu tego, że jej syn został złoczyńcą. Momma Robotnik poprosiła Tailsa aby udał się do ich starego domu w Chaos City i przyniósł Robotnikowi jego ulubioną maskotkę, Fuzzy Wuzzy, prosząc lisa również aby zostawił dla Sonica list z prośbą, aby szedł przez Pandemonium Pass. Po tym jak lis dotarł do Chaos City, Momma Robotnik i jej syn związali go, czekając na Sonica. Jeż przyszedł wkrótce potem i Momma Robotnik stanęła z nim twarzą w twarz - uruchamiając elektryczny płot uniemożliwiający im ucieczkę, oraz wypuszczając Fuzzy'ego Wuzzy'ego, który zmienił się w dwugłowego potwora. Sonic jednak zdołał obwiązać potwora kablem, który raził go prądem. Robotnik wpadł wtedy w panikę i zaczął błagać jeża o ratunek dla maskotki, co nie podobało się matce. Gdy Momma Robotnik karciła syna parasolką, Fuzzy Wuzzy został uwolniony i rzucił w nią tortem urodzinowym, po czym zaczął śpiewać piosenkę. Krótko potem zjawili się pracownicy domu dla matek, którzy zabrali Momma Robotnik do swojego auta. Przed odjazdem matka uderzyła syna jeszcze raz parasolką. Wkrótce potem znów wróciła do Mobius Home for Really Bizarre Mothers.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Momma Robotnik jest zła, okrutna i przerażająca. Niemal zawsze jest wściekła i gotowa wybuchnąć gniewem w każdej chwili. Nawet sam Robotnik się jej boi i nie potrafi się sprzeciwić. Momma Robotnik jest także bezwzględna i wykorzystująca wszystkie możliwe środki do osiągnięcia swojego celu, którym światowa dominacja i zniszczenie Sonica. Nie potrafiła się jednak sprzeciwiać pracownikom Mobius Home for Really Bizarre Mothers, którzy zabierali ją z powrotem do azylu, uciekając przed nimi zamiast walki.

Wygląd Edytuj

Momma Robotnik jest wysoką kobietą o jasnej karnacji. Posiada niemal taką samą, stożkową głowę jak Doktor Robotnik, z pewnymi różnicami. Jej oczy nadal są czarne i posiadają czerwonne źrenice, ale dodatkowo wychodzą z nich rzęsy. Momma Robotnik posiada te same pomarańczowe wąsy, co Doktor Robotnik, choć czasami pojawia się bez nich. Nosi na sobie zielonny kapelusz z fioletowym piórem, różową sukienkę, a także czarne buty na szpilkach.

Moce i umiejętności Edytuj

Momma Robotnik wielokrotnie dowiodła, że była godnym przeciwnikiem dla Sonica i Tailsa. Dysponuje wielką siłą fizyczną, która pozwoliła jej bezproblemowo sforsować baz ę jej własnego syna, oraz zwyciężyć w pojedynku z Katellą, będąc jedyną istotą na tyle agresywną aby wypędzić ją z planety. W walce czasami posługuje się parasolką, którą karci także własnego syna. Oprócz tego Momma Robotnik jest przebiegła i posiada umiejętności manipulacyjne - swoją przerażającą postawą była w stanie natychmiast przywołać Scratcha i Groundera do porządku, a także podporządkować ich swoim rozkazom. Podobnie przekonała lokalny rząd Mobiusa, aby pozwolili jej wziąć Tailsa jako zakładnika.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria