FANDOM

Mobius – lokacja pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to planeta na której toczy się akcja całego serialu.

Opis Edytuj

Mobius jest z oddali zieloną planetą, składającą się z lądów oddzielonych oceanami. Stanowi dom dla różnorodnych krajobrazów, a także gatunków ją zamieszkujących. Wśród nich wyróżnić można głównie ludzi i antropomorficzne zwierzęta, choć częste są również roboty. Można tu także spotkać wiele innych, nietypowych gatunków. Planeta ma dość kreskówkowy wygląd, choć co ciekawe znajdują się na niej lokacje lub budowle zbliżone do tych ze świata realnego, jak np. Statua Wolności.

Historia Edytuj

Mobius jest z reguły pokojową planetą, której różnymi regionami zarządza rada czterech starszych ludzi, lub prezydent. W obecnej historii Doktor Ivo Robotnik podejmował liczne próby przejęcia władzy nad planetą, ale wszystkie kończyły się fiaskiem, głównie z powodu jeża Sonica, który zawsze wchodzi złemu doktorowi w drogę.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa planety Mobius może odnosić się do kształtu wstęgi Möbiusa, który nie posiada wyraźnego początku ani końca, wydaje się mieć wiele boków, gdy w rzeczywistości jest on tylko jeden.