FANDOM

Mobisia Marvelosa Merigoldias Garden – lokacja pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to ogród, w którym rosną kwiaty Mobisia Marvelosa Merigoldias.

Opis Edytuj

Lovesick Sonic 085

Tabliczka na wejściu do ogrodu

Mobisia Marvelosa Merigoldias Garden jest położony na równiku, w głębi gęstej dżungli. Na drodze do niego znajdują się różne niebezpieczeństwa, takie jak grupa aligatorów, wielki wąż, czy świnie-kanibale. Aby się do niego dostać, najlepiej zakupić wcześniej mapę od stacjonującego niedaleko sprzedawcy. Na wejściu do ogrodu znajduje się tabliczka z jego nazwą. Sam ogród składa się z labiryntu żywopłotów, pośrodku którego znajduje się drzewo. Ogrodem zajmuje się nieznany z imienia królik, a kwiatów Mobisia Marvelosa Merigoldias strzeże ognisty smok.

Historia Edytuj

Lovesick Sonic 095

Kwiaty Mobisia Marvelosa Merigoldias rosnące w ogrodzie

W odcinku Lovesick Sonic Breezie wysłała Sonica do Mobisia Marvelosa Merigoldias Garden, aby przyniósł jej stamtąd jej ulubione kwiaty Mobisia Marvelosa Merigoldias. Po tym jak Sonic dotarł na równik, zakupił mapę od sprzedawcy, ale zignorował jego ostrzeżenia. Mimo tego udało mu się wyjść cało ze spotkania z aligatorami, pytonem, oraz kanibalami. Gdy dotarł do ogrodu, ogrodnik powitał go i ostrzegł przed ognistym smokiem strzegącym kwiatów. Sonicowi udało się pokonać smoka, podpalając jego stopę i zabierając kwiaty. Smok ugasił z kolei swoją nogę w pobliskim jeziorze, ale pogryzły go tam aligatory.