FANDOM

Mobian Mega Crystal – przedmiot pojawiający się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to sztuczny kryształ stworzony przez Doktora Ivo Robotnika.

Opis Edytuj

Mobian Mega Crystal to niewielki, srebrny kryształ, nie większy niż kciuk. Jest jednak dość potężny. Służy do zasilania Subatomic Slow-go Beam Weapon, broni która spowalnia ruch trafionych celów. Jednakże w przypadku przełamania kryształu, broń przyjmie odwrotne działanie i będzie przyspieszała trafione obiekty i istoty.

Historia Edytuj

W odcinku Slowwww Going Doktor Ivo Robotnik ukończył Mobian Mega Crystal po dziewięciu latach pracy i umieścił go w Subatomic Slow-go Beam Weapon, który przekazał Scratchowi i Grounderowi. Mimo że roboty początkowo dwukrotnie trafiły samego Robotnika, ostatecznie udało im się spowolnić Sonica. Gdy Tails podniósł broń, Grounder wytrącił mu ją z ręki, co spowodowało przełamanie Mobian Mega Crystal. Scratch jednak, nie zważając na to, umieścił kryształ z powrotem w broni, nie będąc świadomym że jej działanie zostało odwrócone na przyspieszanie. Wkrótce potem Rocket i jego rodzina zostali potraktowani przyspieszeniem, podobnie jak Sonic. Po tym jak Tails strzelił także w Robotnika, który przez przyspieszenie stracił panowanie nad Egg-O-Maticiem, Sonic wyciągnął Mobian Mega Crystal z broni i wyrzucił go do rzeki, aby nie mógł być ponownie wykorzystany przez Robotnika.

Galeria Edytuj