FANDOM

Miranda Curtis (ミランダ・カーチス Miranda Kāchisu?) – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Pracuje dla Nelsona Thorndyke'a w jego firmie.

Historia Edytuj

Saga Emerla Edytuj

W odcinku Elektroniczna panika Miranda Curtis przyszła do Nelsona Thorndyke'a z prośbą o przejrzenie nowych dokumentów. Zgodnie z poleceniem szefa, Curtis kazała położyć na jego biurku stos reklamacji dotyczących sprzętu elektronicznego. Nelson nie był w stanie uwierzyć, że jego produkty zostały tak źle odebrane. Miranda Curtis włączyła wtedy telewizję i pokazała Nelsonowi raport z ostatnich kilku dni. Społeczeństwo zaczęło naśladować Sonica w stylu życia, często odpoczywając i biegając. Po zakończonym programie, Miranda Curtis powiedziała Nelsonowi że ludzie wzorując się na Sonicu zaczynają unikać pracy, albo nie przykładają się do niej należycie. Efektem tego jest pogorszenie się jakości produktów i stos reklamacji. Zanim Nelson podjął stosowne działania, dowiedział się że jego syn ma gorączkę. Nelson kazał Curtis przygotować super-szybki helikopter, a także powiadomić kierownictwo o rozpatrzenie reklamacji.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Miranda Curtis jest pracowitą osobą, która nie lubi być bez pracy.

Wygląd Edytuj

Miranda Curtis jest kobietą o blond włosach i jasnoniebieskich oczach. Nosi na sobie niebieski ubiór firmowy.

Moce i umiejętności Edytuj

Miranda Curtis specjalizuje się w zarządzaniu i społecznych problemach.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W angielskim dubbingu Sonic X Miranda Curtis nosi imię Suzy.