Mirage Road (ミラージュロード Mirājurōdo?) – poziom w grze Sonic Rush. Jest trzecim poziomem dla Sonica i Blaze.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Mirage Road na mapie

Mirage Road to poziom zlokalizowany wewnątrz starożytnych piramid na pustyni. W tle pojawiają się hieroglify i posągi, przedstawiające ludzi z głowami zwierząt. Obok tych posągów często występują kamienne dłonie z czerwonymi pazurami. Kiedy gracz na nich stanie, przeniosą one postać na drugi brzeg, przelatując nad przepaścią. W ruinach można spotkać również piaskowe zjeżdżalnie, szyny, a także nietypowy rodzaj ruchomych platform. Gracz może wejść do ich wnętrza, a jeżeli zrobi to z odpowiednią prędkością, to platforma podniesie się do góry jak dźwig i przeniesie postać do wyżej położonej sekcji ruin. Po raz pierwszy w Sonic Rush pojawiają się sekcje, w których gracz zostanie zamknięty w pomieszczeniu i będzie mógł z niego wyjść tylko wtedy, kiedy pokona wszystkich przeciwników.

Pod koniec każdego aktu pojawia się złota platforma, jeżdżąca po torach. W pierwszym akcie, porusza się po prostych, a także biegnących w górę i w dół szynach. Co jakiś czas spadają na nią z góry kamienie. Po uderzeniu w podłożę, odbijają się lekko do góry, po czy, wypadają z platformy. Mogą zadać postaci obrażenia, podobnie jak lądujące na platformie roboty. W drugim akcie jest podobnie, ale platforma wypada z torów i zaczyna pływać po zbiorniku wodnym. Gracz może się wtedy poruszać nie tylko po całej długości platformy, ale również i jej szerokości.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Egg Scarab

Bossem poziomu jest Egg Scarab. Robot ten toczy ze sobą wielką kolczastą kulę, która może ciskać w gracza. Kiedy kula chowa swoje kolce, należy ją uderzyć aby odbiła się z powrotem do Egg Scaraba i uderzyła go. Oprócz tego robot potrafi także lecieć na środek areny i rzucać wybuchowmy kulami w gracza.

Badniki[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Sprite
Egg Pawn
Egg Pawn Rush sprite.png
Egg Bishop
Egg Bishop sprite.png
Egg Pawn Ogre
Egg Pawn Ogre sprite.png

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Ethno Circus (Sonic)
Ethno Circus (Blaze)

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Akt 1[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 2[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Tuż po dotknięciu Pierścienia Mety, gracz może wyskoczyć poza pływającą platformę i wypaść z poziomu, ale nie stracić życia.
  • Jest to jeden z niewielu poziomów w Sonic Rush, który posiada ten sam numer dla Sonica i Blaze.